amunicja hukowa

English translation: blank ammunition

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:amunicja hukowa
English translation:blank ammunition
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

18:05 Nov 12, 2019
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Military / Defense
Polish term or phrase: amunicja hukowa
Spis rzeczy, których nie wolno przewozić:

amunicji, z wyłączeniem amunicji hukowej o kalibrze do 6 mm
TranslateWithMe
Poland
blank ammunition
Explanation:
AMUNICJA HUKOWA
Amunicja hukowa
Broń hukowa, która jest niemalże identyczną kopią broni ostrej, od dawna cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem użytkowników nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Przez wzgląd na brak możliwości wyrządzenia krzywdy drugiej osobie, jest to doskonała propozycja przede wszystkim dla trening strzeleckiego, czy też manualnej obsługi broni. Pistolety na amunicję hukową dają doskonały efekt psychologiczny, dlatego też coraz więcej osób decyduje się na jej zakup. W trosce o zadowolenie naszych klientów, stworzyliśmy szeroką ofertę amunicji hukowej.
https://kolba.pl/pl/list/bezpieczenstwo-bron-hukowa-i-alarmo...


BLANK AMMUNITION
https://kolba.pl/en/list/security-blank-firing-guns-blank-am...

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2019-11-12 18:49:05 GMT)
--------------------------------------------------

ccccccccccccccc
Blank ammunition 9mm for blank pistols from the well-known manufacturer Pobjeda.
https://www.balistas.com/blank-ammunition/blank-cartridges/p...

Jedne z najlepszych naboi hukowych. Naboje posiadają mosiężne łuski. Naboje Pobjeda są dedykowane do wszystkich pistoletów PAK w kalibrze 9mm. Przeznaczenie: sygnalizacja świetlna, wystrzeliwanie rac. Zaletą tych naboi jest to, że się nie zacinają w pistoletach automatychnych.
https://www.balistas.pl/amunicja/amunicja-hukowa/naboje-star...
ccccc

Blank cartridges Sellier & Bellot 6 mm short, 100 pc
https://www.afg-defense.eu/blank-cartridges-sellier-bellot-6...

Amunicja hukowa short 6 mm Sellier&Bellot
https://elcolt.pl/pl/p/Amunicja-hukowa-short-6-mm-SellierBel...
cccccccccccccccc

Blank cartridge Black Mamba 9 mm P.A.K. 50 pc
https://www.afg-defense.eu/blank-cartridge-black-mamba-9-mm-...

Naboje hukowe Black Mamba 9 mm P.A.K., 50 sztuk
https://www.afg-obrona.pl/naboje-hukowe-black-mamba-9-mm-p.a...
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
dziękuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4alarm ammunition
Michał Mleczko
3 +1blank ammunition
Frank Szmulowicz, Ph. D.


Discussion entries: 2





  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
blank ammunition


Explanation:
AMUNICJA HUKOWA
Amunicja hukowa
Broń hukowa, która jest niemalże identyczną kopią broni ostrej, od dawna cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem użytkowników nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Przez wzgląd na brak możliwości wyrządzenia krzywdy drugiej osobie, jest to doskonała propozycja przede wszystkim dla trening strzeleckiego, czy też manualnej obsługi broni. Pistolety na amunicję hukową dają doskonały efekt psychologiczny, dlatego też coraz więcej osób decyduje się na jej zakup. W trosce o zadowolenie naszych klientów, stworzyliśmy szeroką ofertę amunicji hukowej.
https://kolba.pl/pl/list/bezpieczenstwo-bron-hukowa-i-alarmo...


BLANK AMMUNITION
https://kolba.pl/en/list/security-blank-firing-guns-blank-am...

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2019-11-12 18:49:05 GMT)
--------------------------------------------------

ccccccccccccccc
Blank ammunition 9mm for blank pistols from the well-known manufacturer Pobjeda.
https://www.balistas.com/blank-ammunition/blank-cartridges/p...

Jedne z najlepszych naboi hukowych. Naboje posiadają mosiężne łuski. Naboje Pobjeda są dedykowane do wszystkich pistoletów PAK w kalibrze 9mm. Przeznaczenie: sygnalizacja świetlna, wystrzeliwanie rac. Zaletą tych naboi jest to, że się nie zacinają w pistoletach automatychnych.
https://www.balistas.pl/amunicja/amunicja-hukowa/naboje-star...
ccccc

Blank cartridges Sellier & Bellot 6 mm short, 100 pc
https://www.afg-defense.eu/blank-cartridges-sellier-bellot-6...

Amunicja hukowa short 6 mm Sellier&Bellot
https://elcolt.pl/pl/p/Amunicja-hukowa-short-6-mm-SellierBel...
cccccccccccccccc

Blank cartridge Black Mamba 9 mm P.A.K. 50 pc
https://www.afg-defense.eu/blank-cartridge-black-mamba-9-mm-...

Naboje hukowe Black Mamba 9 mm P.A.K., 50 sztuk
https://www.afg-obrona.pl/naboje-hukowe-black-mamba-9-mm-p.a...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 428
Grading comment
dziękuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski
1 day 15 hrs
  -> Dziękuję Andrzeju. Serdecznie pozdrawiam.

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
alarm ammunition


Explanation:
... causing acoustic effects

Michał Mleczko
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search