zaplecze okołogórnicze

English translation: mining services industry

20:08 Jul 28, 2016
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Mining & Minerals / Gems
Polish term or phrase: zaplecze okołogórnicze
"– Jestem przekonany, że konsolidacja to obecnie najlepszy sposób rozwiązania problemów, z jakimi boryka się branża zaplecza okołogórniczego. Zintegrowanie potencjałów dwóch największych polskich producentów maszyn i urządzeń dla górnictwa..."
Michał Szewczyk
English translation:mining services industry
Explanation:
kolejna propozycja
Selected response from:

Cake
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4mining services industry
Cake
3mining industry support service sector
Frank Szmulowicz, Ph. D.


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mining industry support service sector


Explanation:
Propozycja.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2016-07-28 21:30:45 GMT)
--------------------------------------------------

Można też zaproponować mining infrastructure sector.

cccccccccccccccccccccccccccccccc
Firmy okołogórnicze, czyli trudny biznes przy węglu
W firmach zewnętrznych świadczących usługi dla górnictwa z niepokojem spoglądają w przyszłość. Obawiają się, że nie zdołają się wywiązać na czas z kontraktów na wykonanie specjalistycznych robót w kopalniach. Problemem jest między innymi odpływ ludzi, którzy uciekają do spółek węglowych.
http://www.wnp.pl/artykuly/firmy-okologornicze-czyli-trudny-...
cccccccccccccccccccccc

Firmy okołogórnicze szukają swych szans
Sektor górnictwa węgla kamiennego to nie tylko producenci węgla, ale także firmy i instytucje działające w jego otoczeniu.

Posiadamy dzisiaj szerokie portfolio urządzeń i usług dla górnictwa odkrywkowego oraz sektora energetyki, przede wszystkim w zakresie rozwiązań transportowo-przeładunkowych.

http://gornictwo.wnp.pl/firmy-okologornicze-szukaja-swych-sz...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 160

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mining services industry


Explanation:
kolejna propozycja


    https://next.ft.com/content/bc2a8486-17ae-11e2-8cbe-00144feabdc0
Cake
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search