klucz nasadowy prosty

English translation: socket head wrench

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:klucz nasadowy prosty
English translation:socket head wrench
Entered by: Maciej Andrzejczak

10:44 Apr 20, 2005
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
Polish term or phrase: klucz nasadowy prosty
W celu uniknięcia uszkodzenia kodu klucza kształtowego lub samej śruby kodowanej do montażu śrub nie używać kluczy pneumatycznych. Zabezpieczenia należy wkręcać i odkręcać ręcznie kluczem nasadowym prostym.

zabezpieczenie kól przed kradzieżą..
Maciej Andrzejczak
Poland
socket head wrench
Explanation:
zob link poniżej, chyba chodzi o taki
Selected response from:

Grzegorz Kurek
Poland
Grading comment
OK!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1socket head wrench
Grzegorz Kurek
4 -1socket wrench
Andrzej Lejman


Discussion entries: 4





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
socket head wrench


Explanation:
zob link poniżej, chyba chodzi o taki


    Reference: http://www.bestcontainers.com/equipment---supplies-drum-wren...
Grzegorz Kurek
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
OK!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  pidzej: dla mnie po dalszych studiach taki "head" to owa wymienna końcówka a nie "oznaka prostoty"// każdy nasadowy spełnia ten wymóg, krzyżowy też
21 mins
  -> zobacz do linku powyżej, jest prosty, bo końcówka jest nakładana na uchwyt od czoła - dużo innych linków w guglu

agree  Ryszard Matuszewski: tu jest obrazek: http://ergom.com:8080/catalog.act?currentGroupCode=18KNP ; W googlu pod grafika jest parę zdjęć socket (head) wrenchów; najważniejsze jest, żeby nie był pneumatyczny
54 mins
  -> dzięki :-)

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
socket wrench


Explanation:
to jest prosty; dopiero fajkowe czy krzyżowe mają odpowiednie przydomki

Andrzej Lejman
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Grzegorz Kurek: socket, to po prostu nasadowy, a z przydomkiem head wiadomo, że chodzi o prosty
1 min

neutral  pidzej: jest gdzie definicja k.n.p.? dla mnie jak nie fajkowy czy krzyżowy to płaski nie prosty, ale też oczkowy - jak nasadowy może być prosty? no jak?
16 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search