Czas jest pojęciem bardzo ulotnym

English translation: Time is made of fleeting moments

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Czas jest pojęciem bardzo ulotnym
English translation:Time is made of fleeting moments
Entered by: Maciej Andrzejczak

18:47 Apr 20, 2005
Polish to English translations [PRO]
Other
Polish term or phrase: Czas jest pojęciem bardzo ulotnym
Czas jest pojęciem bardzo ulotnym - raz utracony – nie wraca – a zaczyna tracić swoją wartość, gdy uczymy się słowa „jutro” i zaczynamy się nim często posługiwać.

z przemównienia Prezesa firmy dot. strategii na najbliższe lata. Oczywiście swoją wersję mam, ale poznam chętnie co myślą inni:)
Maciej Andrzejczak
Poland
Time is made of fleeting moments
Explanation:
i dalej bym o tych "moments" pisała

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2005-04-20 18:52:07 GMT)
--------------------------------------------------

to dopiero połączenie sztuki z biznesem - takie przemówienie ;-)

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2005-04-20 18:52:18 GMT)
--------------------------------------------------

to dopiero połączenie sztuki z biznesem - takie przemówienie ;-)
Selected response from:

Karolina Ojrzynska-Stasiak
Poland
Grading comment
po długim namyśle wybieram tę propozycję, jednakże wszystki b.dziękuję za tórczy input...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4time is but a fleeting thing
petrolhead
4Time is elusive
*eva*
3You never step in the same river twice
cquest
3Time is made of fleeting moments
Karolina Ojrzynska-Stasiak


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Czas jest pojęciem bardzo ulotnym
Time is made of fleeting moments


Explanation:
i dalej bym o tych "moments" pisała

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2005-04-20 18:52:07 GMT)
--------------------------------------------------

to dopiero połączenie sztuki z biznesem - takie przemówienie ;-)

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2005-04-20 18:52:18 GMT)
--------------------------------------------------

to dopiero połączenie sztuki z biznesem - takie przemówienie ;-)

Karolina Ojrzynska-Stasiak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
po długim namyśle wybieram tę propozycję, jednakże wszystki b.dziękuję za tórczy input...

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Czas jest pojęciem bardzo ulotnym
Time is elusive


Explanation:
nie dodawałabym: very
albo jest ulotny albo nie :)

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2005-04-20 19:00:12 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.pres-outlook.com/HTML/phipps20050117.html


--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2005-04-20 19:00:38 GMT)
--------------------------------------------------

Time is elusive--you can\'t smell, taste, hear, or see it even though you may have a lot of it on your hands!

*eva*
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 152

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Czas jest pojęciem bardzo ulotnym
time is but a fleeting thing


Explanation:
time is but a fleeting thing that soon passeth away ...

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2005-04-20 19:06:02 GMT)
--------------------------------------------------

www.thealders.net/blogs/archive/000078.html

petrolhead
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 95

34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Czas jest pojęciem bardzo ulotnym
You never step in the same river twice


Explanation:
If you'd like to bend it a bit ;-))

cquest
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 27




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search