firma symulacyjna

English translation: simulation facility / centre

12:31 Apr 24, 2003
Polish to English translations [PRO]
Polish term or phrase: firma symulacyjna
Firma symulacyjna to nowoczesna placówka kształcenia i dokształcania praktycznego
w zawodach handlowych i administracyjno- biurowych, miejsce nauki i pracy, zastępującego lub
uzupełniającego praktykę zawodową zdobywaną w realnych przedsiębiorstwach. Firma symulacyjna posiada wszystkie najważniejsze działy realnych przedsiębiorstw.
Kursanci są jednocześnie pracownikami firmy. Poznają oni jej funkcjonowanie od strony praktycznej,
pracując na stanowiskach w poszczególnych działach i zajmując różne miejsca w hierarchii firmy.
Firmy sprzedają i kupują towary lub usługi oferowane na rynku firm symulacyjnych, zachowują przy tym wszystkie prawa gospodarcze, dotyczące przepływu towarów, usług i pieniędzy przy zapłatach za nie...*



Firma symulacyjna jest modelem funkcjonowania rzeczywistego przedsiębiorstwa gospodarczego,
który pozwala na rozumienie i rozpoznanie kompleksowych procesów i zależności handlowych,
doświadczenie procesów społecznych w grupie i bezstresowe uczenie się przez działanie, gdyż
popełnione błędy nie pociągają za sobą realnych strat gospodarczych...*

więcej informacji: http://ckubytomkolmet.republika.pl/page2.html
Portable
English translation:simulation facility / centre
Explanation:
simulation-based training at the Center for Pediatric Education. CAPE is the first pediatric and obstetric medical simulation facility in the world.
http://news-service.stanford.edu/news/november13/cape.html

Selected response from:

bartek
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1simulation facility / centre
bartek
3business simulation company
tunturi


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
simulation facility / centre


Explanation:
simulation-based training at the Center for Pediatric Education. CAPE is the first pediatric and obstetric medical simulation facility in the world.
http://news-service.stanford.edu/news/november13/cape.html



bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 19049
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lucyna Długołęcka
11 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
business simulation company


Explanation:
Powersim - The Business Simulation Company
... The latest in business simulation executive training combined with the
leading business simulation software. [READ MORE...]. Contact Us. ...
www.powersim.com/

tunturi
United Kingdom
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 132




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search