projekt warsztatowy

English translation: working design/fabrication design

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:projekt warsztatowy
English translation:working design/fabrication design
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

23:59 Aug 5, 2019
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / construction agreement
Polish term or phrase: projekt warsztatowy
wiem ze juz jest jedno na prozie ale nie do konca mysle ze pasuje tutaj.

...jak również dokumentację powykonawczą przygotowaną w wersji elektronicznej i papierowej opracowaną, projekty warsztatowe, uzgodnione zmiany detali, dziennik budowy, oświadczenie Kierownika Budowy potwierdzające...

Dziekuje!
Monika Marczak
working design/fabrication design
Explanation:
It is the design, first of all, and it is used for fabrication/construction/building of something, hence a working design
Similarly, rysunek roboczy is a working drawing.
https://quizlet.com/pl/260805043/engineering-design-flash-ca...

Projekt warsztatowy konstrukcji stalowych, przedstawia rozwinięcie projektu wykonawczego umożliwiający prefabrykację konstrukcji stalowych w zakładzie wytwórczym.
https://furniture.trade.gov.pl/en/oferty/125750

Rysunki warsztatowe obejmują:
a) rysunki elementów konstrukcji,
b) wykazy stali, łączników,
c) rysunki zestawieniowe (schematy montażowe) i niezbędne szczegóły połączeń montażowych,
d) wykazy elementów
http://chodor-projekt.net/encyclopedia/rysuenk-warsztatowy-a...
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
Thank you, Frank :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3shop drawing
mike23
3shop design
Paweł Janiszewski
3working design/fabrication design
Frank Szmulowicz, Ph. D.


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
working design/fabrication design


Explanation:
It is the design, first of all, and it is used for fabrication/construction/building of something, hence a working design
Similarly, rysunek roboczy is a working drawing.
https://quizlet.com/pl/260805043/engineering-design-flash-ca...

Projekt warsztatowy konstrukcji stalowych, przedstawia rozwinięcie projektu wykonawczego umożliwiający prefabrykację konstrukcji stalowych w zakładzie wytwórczym.
https://furniture.trade.gov.pl/en/oferty/125750

Rysunki warsztatowe obejmują:
a) rysunki elementów konstrukcji,
b) wykazy stali, łączników,
c) rysunki zestawieniowe (schematy montażowe) i niezbędne szczegóły połączeń montażowych,
d) wykazy elementów
http://chodor-projekt.net/encyclopedia/rysuenk-warsztatowy-a...


Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 484
Grading comment
Thank you, Frank :)

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
shop design


Explanation:
Propozycja.

Paweł Janiszewski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
projekt/rysunek warsztatowy
shop drawing


Explanation:
Rysunek warsztatowy

Shop Drawings vs Construction Drawings vs As-Built Drawings
http://www.bluentcad.ca/blog/shop-drawings-vs-construction-d...

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2019-08-06 10:36:16 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.proz.com/kudoz/english-to-polish/tech-engineerin...
https://www.proz.com/kudoz/polish-to-english/construction-ci...

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2019-08-06 10:44:33 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.businessdictionary.com/definition/shop-drawings.h...
Construction Shop drawings
https://www.electricveda.com/engineering-design/construction...
https://www.designingbuildings.co.uk/wiki/Shop_drawings
https://hbfiles.blob.core.windows.net/files/acc82270-e3f8-42...

mike23
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 100

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Paweł Janiszewski: Też tak kombinowałem, ale nie wiem, czy nie chodzi o coś więcej niż rysunki.
49 mins
  -> Możliwe, kto wie. Dzięki za komentarz.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search