strona amerykańska

English translation: The US Social Security Administration

19:57 Oct 17, 2019
Polish to English translations [PRO]
Other
Polish term or phrase: strona amerykańska
W kwietniu 2018 r. oraz w czerwcu 2018 r. złożyłem wniosek o ponowne rozpatrzenie mojego wniosku o rentę inwalidzką i dopiero po czterech miesiącach w listopadzie 2018 r. otrzymałem odpowiedź że mam dostarczyć pisma od lekarza kolejny raz łamiąc prawo i UMOWĘ O ZABEZPIECZENIU SPOŁECZNYM, OD DWÓCH LAT STARAM SIĘ O RENTĘ AMERYKAŃSKĄ MÓJ WNIOSEK O RENTĘ ZOSTAŁ ODRZUCONY PONIEWAŻ PODAJE SIĘ NIEPRAWDĘ W SPOSÓB RAŻĄCY ŁAMIE PRAWO AMERYKAŃSKIE I STRONA AMERYKAŃSKA NIE WYWIĄZUJE SIĘ Z UMOWY O ZABEZPIECZENIU SPOŁECZNYM STOSUJĄ RÓŻNE DZIAŁANIA ADMINISTRACYJNE (UKRYWAJĄC OBOWIĄZUJĄCE PRAWO ORAZ MÓJ REKORD DOTYCZĄCY NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI) ŻEBYM TEJ RENTY NIE OTRZYMAŁ.
Diana Kokoszka
United States
English translation:The US Social Security Administration
Explanation:
to chyba o nich chodzi
Selected response from:

geopiet
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
1the American side
geopiet
1The US Social Security Administration
geopiet


Discussion entries: 2





  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
The US Social Security Administration


Explanation:
to chyba o nich chodzi

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 179

19 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
the American side


Explanation:
of the dispute

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 179




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search