sieć

English translation: network

12:29 Feb 27, 2013
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Petroleum Eng/Sci / sieć gazowa a sieć dystybucyjna (gazu)
Polish term or phrase: sieć
W 80% przyczyną nierozliczonej ilości gazu (różnicy bilansowej) na sieci wysokiego i podwyższonego średniego ciśnienia są błędy układów pomiarowych, natomiast powstające awarie* stanowią jedynie 0,9% całości nierozliczonej ilości gazu na tych sieciach. W odróżnieniu od sieci dystrybucyjnych, w sieciach wysokiego i średniego podwyższonego ciśnienia nie wykazuje się powstawania różnic bilansowych powodowanych systemem rozliczeń, czy też kradzieżami gazu. Jednocześnie, w sieciach dystrybucyjnych w większości, bo w prawie 70% przyczyn nierozliczonej ilości gazu upatruje się także w błędach układów pomiarowych.

* Zauważyć należy, że awarie, w odróżnieniu od nieszczelności, stanowią oddzielną przyczynę strat gazu. Ubytek gazu z sieci gazowniczej (zarówno przesyłowej – wysokiego ciśnienia, jak i dystrybucyjnej) wskutek nieszczelności na samych gazociągach, jak również na armaturze i stacjach gazowych, jest zjawiskiem „normalnym”, którego przy obecnym stanie stosowanych przez operatorów i właścicieli gazociągów technologii uniknąć się nie da w żaden sposób.
Beata Drezek
United Kingdom
English translation:network
Explanation:
http://www.nationalgrid.com/uk/LandandDevelopment/DDC/GasEle...
Selected response from:

angling
Poland
Grading comment
Niestety nie mogę podzielić punktów, ale bardzo wszystkim dziękuję za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2network
angling
4(gas distribution) grid
Marian Krzymiński


Discussion entries: 5





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
network


Explanation:
http://www.nationalgrid.com/uk/LandandDevelopment/DDC/GasEle...

angling
Poland
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Niestety nie mogę podzielić punktów, ale bardzo wszystkim dziękuję za pomoc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  petkovw
9 mins
  -> thx

agree  Polangmar
13 hrs

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(gas distribution) grid


Explanation:
link z prezentacją poniżej...


    Reference: http://tinyurl.com/anjroc8
Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search