środki robocze

English translation: working media

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:środki robocze
English translation:working media
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

13:20 Jan 18, 2016
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Safety
Polish term or phrase: środki robocze
Rozdział: Ogólne ustalenia i obowiązku związane z bezpieczeństwem.
Zdanie: Użytkownik jest zobowiązany do przestrzegania ustaleń dotyczących używania środków roboczych, agregat pompujący wolno używać tylko w stanie nienagannym i czystym.

Czy tu chodzi o odzież roboczą, czy może o środki ochrony osobistej, czy coś takiego.
grzes
United States
working media
Explanation:
A possible interpretation. Concerns the aggregate, IMO.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2016-01-18 16:32:46 GMT)
--------------------------------------------------

There are thousands of mentions of "working medium" for pumps of all sorts.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2016-01-18 17:57:25 GMT)
--------------------------------------------------

Według francuskiego proz, to jest working fluid

Termin lub wyrażenie (polski): środek roboczy
Tłumaczenie (francuski): fluide de travail
Autor wpisu: M.A.B.
ccccccccccccccccccccccccccccc


--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2016-01-18 18:04:51 GMT)
--------------------------------------------------

środek roboczy – olej hydrauliczny HLP46 (ok. 200 litrów),
http://www.modermasz.pl/oferta/
cccccccccccccccccccccccccc
(Środek roboczy: olej hydrauliczny ISO VG 46 DIN 51519, t = 5 C)
http://pompyhydrauliczne.net/pl/p/file/759023da97025c120cadd...
ccccccccccccccccc
4. Środki robocze
4.1. Paliwo
4.2. Smar
4.3. Magazynowanie paliw i smarów
4.4. Powietrze do spalania
4.5. Powietrze chłodzące
http://archiwumallegro.pl/silniki_wysokoprezne_typ_vd_14512_...
cccccccccccccccccccc
"Obsługa olejów, smarów i płynów roboczych
https://www.motointegrator.pl/szukaj/obsluga-olejow-smarow-i...
cccccccccccccccccccccccccccccccccccc
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3working media
Frank Szmulowicz, Ph. D.
2equipment
petkovw
1 +1work equipment
geopiet


Discussion entries: 8





  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
work equipment


Explanation:
proper usage of work equipment .... ?

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  George BuLah (X): zastanawiałem się nad "tools" po prostu i koniec, a "media" to raczej nie w tym kontekście
4 hrs

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
working media


Explanation:
A possible interpretation. Concerns the aggregate, IMO.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2016-01-18 16:32:46 GMT)
--------------------------------------------------

There are thousands of mentions of "working medium" for pumps of all sorts.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2016-01-18 17:57:25 GMT)
--------------------------------------------------

Według francuskiego proz, to jest working fluid

Termin lub wyrażenie (polski): środek roboczy
Tłumaczenie (francuski): fluide de travail
Autor wpisu: M.A.B.
ccccccccccccccccccccccccccccc


--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2016-01-18 18:04:51 GMT)
--------------------------------------------------

środek roboczy – olej hydrauliczny HLP46 (ok. 200 litrów),
http://www.modermasz.pl/oferta/
cccccccccccccccccccccccccc
(Środek roboczy: olej hydrauliczny ISO VG 46 DIN 51519, t = 5 C)
http://pompyhydrauliczne.net/pl/p/file/759023da97025c120cadd...
ccccccccccccccccc
4. Środki robocze
4.1. Paliwo
4.2. Smar
4.3. Magazynowanie paliw i smarów
4.4. Powietrze do spalania
4.5. Powietrze chłodzące
http://archiwumallegro.pl/silniki_wysokoprezne_typ_vd_14512_...
cccccccccccccccccccc
"Obsługa olejów, smarów i płynów roboczych
https://www.motointegrator.pl/szukaj/obsluga-olejow-smarow-i...
cccccccccccccccccccccccccccccccccccc

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44
Grading comment
Dziękuję

20 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
equipment


Explanation:
proposal

petkovw
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search