zgrzewanie elementów metalowych

English translation: pressure welding

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:zgrzewanie elementów metalowych
English translation:pressure welding
Entered by: Maciej Andrzejczak

08:12 Jan 22, 2003
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering
Polish term or phrase: zgrzewanie elementów metalowych
zgrzewanie elementów metalowych - obróbka plastyczna na zimno
Maciej Andrzejczak
Poland
pressure welding
Explanation:
to są dwa odrębne terminy

zgrzewanie - ogolnie to pressure welding, ale mozna wyróznic rózne rodzje zgrzewania (zależenie od metody), które mają swoje odrębne nazwy

przeróbka plastyczna na zimno = cold working, wprzeciwieństwie do przeróbki plastycznej na gorąco = hot working
Selected response from:

Krzysztof
Poland
Grading comment
OK!
MA
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5pressure welding
Krzysztof
4 -1spot welding
pidzej


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
spot welding


Explanation:
trochę dziwne że zgrzewanie, a na zimno

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1733

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  cquest: to tylko jedna z metod zgrzewania oporowego, nb. zgrzewanie punktowe
1469 days

25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
pressure welding


Explanation:
to są dwa odrębne terminy

zgrzewanie - ogolnie to pressure welding, ale mozna wyróznic rózne rodzje zgrzewania (zależenie od metody), które mają swoje odrębne nazwy

przeróbka plastyczna na zimno = cold working, wprzeciwieństwie do przeróbki plastycznej na gorąco = hot working

Krzysztof
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 168
Grading comment
OK!
MA




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search