frezy tarczowe o uzębieniu czołowym

English translation: end milling cutter, end mill

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:frez tarczowy o uzębieniu czołowym
English translation:end milling cutter, end mill
Entered by: KORNELIA ZWIÓR-HOŁENKO

18:01 Dec 16, 2003
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering / machining
Polish term or phrase: frezy tarczowe o uzębieniu czołowym
urządzenie do czyszczenia chorągiewek płyt akumulatorów kwasowych (...) w którym FREZY TARCZOWE O UZĘBIENIU CZOŁOWYM są osadzone po dwa na dwóch równoległych wrzecionach...

nie wiem jakiego podtypu jest ten frez tarczowy, a wg Sł.N-T każdy podtyp ma osobną nazwę; trzeba mi chyba majstra zapytać :-)
KORNELIA ZWIÓR-HOŁENKO
end milling cutter
Explanation:
Ewentualnie w skrócie end mill. Dokładnie oznacza to frez walcowo - czołowy i "na domysł" o taki tu chodzi, bowiem jako żywo nie słyszałem o frezach tarczowych o uzębieniu czołowym; w guglu też takich nie znalazłem.
Selected response from:

TomaszD
Grading comment
Dziękuję.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4end milling cutter
TomaszD
3face cutter
Ryszard Matuszewski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
face cutter


Explanation:
powinno być jasne, w odróżnieniu od wszelkich bocznych bocznych,

Ryszard Matuszewski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 163

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
frezy tarczowe o uzębieniu czołowym
end milling cutter


Explanation:
Ewentualnie w skrócie end mill. Dokładnie oznacza to frez walcowo - czołowy i "na domysł" o taki tu chodzi, bowiem jako żywo nie słyszałem o frezach tarczowych o uzębieniu czołowym; w guglu też takich nie znalazłem.

TomaszD
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 212
Grading comment
Dziękuję.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search