Pakiet Niezaleznych

English translation: Pakiet Niezaleznych (group of independent radio stations)

11:03 Jun 25, 2005
Polish to English translations [PRO]
Telecom(munications)
Polish term or phrase: Pakiet Niezaleznych
in a text re: an agreement with EUROZET for ads, concerning the placement of ads "w Pakiecie Niezaleznych"
pawlow
English translation:Pakiet Niezaleznych (group of independent radio stations)
Explanation:
21 stacji lokalnych z Pakietu Niezależnych przeznaczy swój czas antenowy i wezmą aktywny udział w działaniach promujących wstąpienie Polski do Unii Europejskiej.

Udział Pakietu Niezależnych spowoduje, że przekaz trafi do mieszkańców mniejszych miast na terenie całej Polski. To właśnie stacje lokalne najlepiej znają lokalne realia, a poruszając lokalne sprawy są bliżej problemów tych społeczności, przez co mają duży potencjał wiarygodności.

"Pakiet Niezależnych" to wspólne przedsięwzięcie EUROZET i 21 radiowych stacji lokalnych. Projekt ten wzmacnia pozycję niezależnych stacji lokalnych. EUROZET pozwala na zwiększenie zasięgu planowanych przez RRM kampanii reklamowych i wzbogaca ofertę dla klienta, zaś stacjom lokalnym zapewnia wzmocnienie finansowe.

PAKIET NIEZALEŻNYCH TO :

M R Jelenia Góra
Radio Bielsko
Radio Piekary
Radio Elka (Leszno)
Radio Weekend (Chojnice)
Radio Gra (Toruń)
Radio Rekord FM (Radom)
Radio Konin
Radio Piotrków
Radio eM (Katowice)
Radio Hit (Włocławek)
Radio TKM FM (Łódź)
Radio Jard (Białystok)
Radio Ziemi Wieluńskiej
Radio Park (Kędzierzyn-Koźle)
RSC Radio Skierniewice
Radio Jard 2 (Białystok)
Radio Inowrocław
Radio Mazury (Ostróda)
Radio Sud (Kępno)
Radio CCM

http://66.102.9.104/search?q=cache:ihpeorvh-9sJ:wirtualnemed...
Selected response from:

Adam Zakrzewski
Poland
Grading comment
I used this answer (Group of Independent Radio Stations)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Pakiet Niezaleznych (group of independent radio stations)
Adam Zakrzewski
4Package of the Independent
bartek


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Package of the Independent


Explanation:
??
Nie?

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 44

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Pakiet Niezaleznych (group of independent radio stations)


Explanation:
21 stacji lokalnych z Pakietu Niezależnych przeznaczy swój czas antenowy i wezmą aktywny udział w działaniach promujących wstąpienie Polski do Unii Europejskiej.

Udział Pakietu Niezależnych spowoduje, że przekaz trafi do mieszkańców mniejszych miast na terenie całej Polski. To właśnie stacje lokalne najlepiej znają lokalne realia, a poruszając lokalne sprawy są bliżej problemów tych społeczności, przez co mają duży potencjał wiarygodności.

"Pakiet Niezależnych" to wspólne przedsięwzięcie EUROZET i 21 radiowych stacji lokalnych. Projekt ten wzmacnia pozycję niezależnych stacji lokalnych. EUROZET pozwala na zwiększenie zasięgu planowanych przez RRM kampanii reklamowych i wzbogaca ofertę dla klienta, zaś stacjom lokalnym zapewnia wzmocnienie finansowe.

PAKIET NIEZALEŻNYCH TO :

M R Jelenia Góra
Radio Bielsko
Radio Piekary
Radio Elka (Leszno)
Radio Weekend (Chojnice)
Radio Gra (Toruń)
Radio Rekord FM (Radom)
Radio Konin
Radio Piotrków
Radio eM (Katowice)
Radio Hit (Włocławek)
Radio TKM FM (Łódź)
Radio Jard (Białystok)
Radio Ziemi Wieluńskiej
Radio Park (Kędzierzyn-Koźle)
RSC Radio Skierniewice
Radio Jard 2 (Białystok)
Radio Inowrocław
Radio Mazury (Ostróda)
Radio Sud (Kępno)
Radio CCM

http://66.102.9.104/search?q=cache:ihpeorvh-9sJ:wirtualnemed...

Adam Zakrzewski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
I used this answer (Group of Independent Radio Stations)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search