samoinkasuj±ce

English translation: charge-a-call / card / pay phone

20:48 Jul 30, 2005
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications)
Polish term or phrase: samoinkasuj±ce
Liczba aparatów publicznych, w tym samoinkasuj±ce
O!
bartek
English translation:charge-a-call / card / pay phone
Explanation:
może to już wiesz, a moze lektura ponizszych linkow cos pomoze...
powodzenia

na dole strony historia automatów telefonicznych

http://www.worldpayphones.com/northamerica/country-usa.htm

tu coś na temat praw osob niepełnosprawnych i publicznych uslug telekom.

http://www.mcdhh.state.mo.us/ADA/Telephones.htm

a to w zwiazku z informacją na polskich stronach nt. PAS, czyli publicznych aparatow samoinkasujących:

http://tinyurl.com/8jmpo

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 38 mins (2005-07-30 22:26:32 GMT)
--------------------------------------------------

ach, i zapomniałam o najważniejszym linku... :-)

Zapewniając naszym Klientom dostęp do usług telekomunikacyjnych zainstalowaliśmy w Tatrach na Kasprowym Wierchu najwyżej w Polsce położone publiczne aparaty samoinkasujące (1985 metrów nad poziomem morza). Jak by tego było mało, zapuściliśmy się w głąb Ziemi: na końcu trasy turystycznej w Kopalni Soli w Wieliczce pracują najniżej w Polsce zainstalowane (na głębokości 125 metrów) publiczne aparaty samoinkasujące.

http://tinyurl.com/7oty5
Selected response from:

GingerR
Grading comment
Dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Payphone
DarekS
2charge-a-call / card / pay phone
GingerR


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
samoinkasuj±ce
charge-a-call / card / pay phone


Explanation:
może to już wiesz, a moze lektura ponizszych linkow cos pomoze...
powodzenia

na dole strony historia automatów telefonicznych

http://www.worldpayphones.com/northamerica/country-usa.htm

tu coś na temat praw osob niepełnosprawnych i publicznych uslug telekom.

http://www.mcdhh.state.mo.us/ADA/Telephones.htm

a to w zwiazku z informacją na polskich stronach nt. PAS, czyli publicznych aparatow samoinkasujących:

http://tinyurl.com/8jmpo

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 38 mins (2005-07-30 22:26:32 GMT)
--------------------------------------------------

ach, i zapomniałam o najważniejszym linku... :-)

Zapewniając naszym Klientom dostęp do usług telekomunikacyjnych zainstalowaliśmy w Tatrach na Kasprowym Wierchu najwyżej w Polsce położone publiczne aparaty samoinkasujące (1985 metrów nad poziomem morza). Jak by tego było mało, zapuściliśmy się w głąb Ziemi: na końcu trasy turystycznej w Kopalni Soli w Wieliczce pracują najniżej w Polsce zainstalowane (na głębokości 125 metrów) publiczne aparaty samoinkasujące.

http://tinyurl.com/7oty5


GingerR
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dzięki :-)

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
samoinkasuj±ce
Payphone


Explanation:
NEWTON'S TELECOM DICTIONARY: Payphone used to be just a public phone that accepted only coins. Now pay phones can be coinless read credit cards...
The payphone was invented by William Gray, an American whose previous inventions included the inflatable chest protector for baseball players...Mr. Gray's original phone is known as a post-pay coin phone.
Inne podobne hasła:
Payphone-Postpay, Payphone-prepay, Payphone-Private, Payphone-public, Payphone-Semi-Public.


--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs 9 mins (2005-07-31 04:58:18 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.voipdictionary.com/aw_definitions_main.asp

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs 13 mins (2005-07-31 05:01:32 GMT)
--------------------------------------------------

Po wpisaniu w okno dialogowe, które pokazuje się po otwarciu powyższego linku, hasła \"pay phone\" otrzymujemy następującą definicję:
A telephone that requires coins to be inserted or a calling card swiped or inserted before a toll call can be placed. Some pay telephones allow toll free or freephone calls to be originated without the need for coins or calling cards.

DarekS
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search