Facilitating Agreement

English translation: Umowa w sprawie wzajemnych ułatwień

19:47 Jan 3, 2006
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Telecom(munications)
Polish term or phrase: Facilitating Agreement
Strony obiecują sobie nawzajem udzielić opustu.
Wymyśliłam "umowa o uprzystępnieniu" ale to brzmi jakoś obco! Moze ktoś sie już zmagał z takim tytułem?
BaskaS
English translation:Umowa w sprawie wzajemnych ułatwień
Explanation:
Na pewno s± inne możliwo¶ci, ale z całym szacunkiem, Twoja propozycja nie jest najlepsza ;-)
Selected response from:

Andrzej Lejman
Poland
Grading comment
Koniec końców poszla jednak ta wersja :-) - dzięki serdeczne!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4porozumienie stron..
maryjeczka
3 +1Umowa w sprawie wzajemnych ułatwień
Andrzej Lejman


Discussion entries: 2





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Umowa w sprawie wzajemnych ułatwień


Explanation:
Na pewno s± inne możliwo¶ci, ale z całym szacunkiem, Twoja propozycja nie jest najlepsza ;-)

Andrzej Lejman
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 37
Grading comment
Koniec końców poszla jednak ta wersja :-) - dzięki serdeczne!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: Why not? Wersja dobra, jak kazda inna, byle po polsku
4 mins

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
porozumienie stron..


Explanation:
a moze raczej 'porozumienie stron w sprawie'.. patrz 1 odpowiedz?

maryjeczka
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search