centrala graniczna

English translation: tu: Gateway Mobile Switching Centre

11:54 Mar 18, 2009
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications)
Polish term or phrase: centrala graniczna
W centrali granicznej (GMSC-A) generowany jest rekord OGR (Outgoing Gateway record)
Obok występuje centrala przyjściowa (MSC), która generuje rekord MTC (mobile terminating call) i wyjściowa (MSC), która generuje rekord MOT (mobile originating call). Stąd wnioskuję, że centrala przyjściowa to terminating switching center, a wyjściowa originating, ale nie wiem co z tą graniczną....
Awita
English translation:tu: Gateway Mobile Switching Centre
Explanation:
Proponuję po prostu rozwinąć skrót: Gateway Mobile Switching Centre. Uzasadnienie znajdzie Pani pod poniższym adresem.
Jeżeli jednak koniecznie musi być słowo "graniczna", to proponuję "the edge Gateway Mobile Switching Centre (GMSC)".
Selected response from:

Ryszard Glegola
Ireland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tu: Gateway Mobile Switching Centre
Ryszard Glegola
3Gateway Switch(ing) Centre/Center
Jerzy Matwiejczuk


Discussion entries: 1





  

Answers


48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tu: Gateway Mobile Switching Centre


Explanation:
Proponuję po prostu rozwinąć skrót: Gateway Mobile Switching Centre. Uzasadnienie znajdzie Pani pod poniższym adresem.
Jeżeli jednak koniecznie musi być słowo "graniczna", to proponuję "the edge Gateway Mobile Switching Centre (GMSC)".


    Reference: http://www.mpirical.com/companion/GSM/GMSCCentre.htm
Ryszard Glegola
Ireland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

48 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Gateway Switch(ing) Centre/Center


Explanation:
Na to wygląda:
http://pl.wikipedia.org/wiki/GMSC

--------------------------------------------------
Note added at 5 dni (2009-03-23 19:55:31 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Myślę, że "Gateway" wystarczy za graniczną...

Jerzy Matwiejczuk
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 60




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search