zasięg radiowy czułościowy

English translation: bandwidth range

12:08 Aug 18, 2014
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / system radiokomunikacy
Polish term or phrase: zasięg radiowy czułościowy
Z umowy:

Przedmiotem Umowy jest dostawa i wdrożenie systemu radiokomunikacyjnego X i jego integracja z systemami teleinformatycznymi Zamawiającego oraz dostawa terminali X.

Plan radiowy obejmuje:
- Wyznaczenie zasięgu radiowego (zasięgi czułościowe), wraz z określeniem poziomów sygnału – mapy z naniesionymi zasięgami stacji bazowych oraz zaznaczonymi (różnymi kolorami zasięgów) poziomami sygnału.
Beata Drezek
United Kingdom
English translation:bandwidth range
Explanation:
Zasięg użyteczny stacji określa się poszukując takiej odległości od tej stacji, przy której wartość natężenia pola jest równa minimalnej wartości zapewniającej poprawny odbiór14. Wartość minimalna wynika m.in. z czułości odbiornika, częstotliwości sygnału (tzw. zasięg czułościowy) oraz dopuszczalnej mocy szumu w kanale (tzw. zasięg pseudoczułościowy). - http://dc345.4shared-china.com/doc/6PyH_zoE/preview.html

------------

Szerokość pasma (przepustowość) – 1. W elektronicznej komunikacji, przepustowość jest szerokością zasięgu (bądź zakresu) częstotliwości, który elektroniczny sygnał wykorzystuje na danym medium transmisyjnym. - http://pl.wikipedia.org/wiki/Szerokość_pasma

------------

Pasmo przenoszenia (także: pasmo przepustowe) – zakres częstotliwości, - http://pl.wikipedia.org/wiki/Pasmo_przenoszenia

---------

Bandwidth is the difference between the upper and lower frequencies in a continuous set of frequencies. - http://en.wikipedia.org/wiki/Bandwidth_(signal_processing)
Selected response from:

geopiet
Grading comment
Bardzo wszystkim dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3sensitive radio coverage
George BuLah (X)
2bandwidth range
geopiet


Discussion entries: 2





  

Answers


57 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sensitive radio coverage


Explanation:
hope so :)

George BuLah (X)
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
bandwidth range


Explanation:
Zasięg użyteczny stacji określa się poszukując takiej odległości od tej stacji, przy której wartość natężenia pola jest równa minimalnej wartości zapewniającej poprawny odbiór14. Wartość minimalna wynika m.in. z czułości odbiornika, częstotliwości sygnału (tzw. zasięg czułościowy) oraz dopuszczalnej mocy szumu w kanale (tzw. zasięg pseudoczułościowy). - http://dc345.4shared-china.com/doc/6PyH_zoE/preview.html

------------

Szerokość pasma (przepustowość) – 1. W elektronicznej komunikacji, przepustowość jest szerokością zasięgu (bądź zakresu) częstotliwości, który elektroniczny sygnał wykorzystuje na danym medium transmisyjnym. - http://pl.wikipedia.org/wiki/Szerokość_pasma

------------

Pasmo przenoszenia (także: pasmo przepustowe) – zakres częstotliwości, - http://pl.wikipedia.org/wiki/Pasmo_przenoszenia

---------

Bandwidth is the difference between the upper and lower frequencies in a continuous set of frequencies. - http://en.wikipedia.org/wiki/Bandwidth_(signal_processing)

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32
Grading comment
Bardzo wszystkim dziękuję!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search