zaświadczenie

English translation: Certificate

05:52 Jun 18, 2015
Polish to English translations [PRO]
Science - Telecom(munications)
Polish term or phrase: zaświadczenie
dokument zatytułowany jest zaświadczenie
w treści jest że potwierdza się, że firma X oferuje technologie, które mogą być w obszarze zainteresowania instytucji X, gdyż mogą przyczynić się do rozwoju regionu.
izabela28
English translation:Certificate
Explanation:
Po prostu.

Ewentualnie ATTESTATION ale to w kontekście poświadczen składanych pod przysięgą, autentyczności np. podpisu albo zgodności z oryginałem.

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2015-06-18 06:40:51 GMT)
--------------------------------------------------

Tłumaczę dużo dokumentów EN-PL wystawianych przez jedną firmę na rzecz drugiej zawierających potwierdzenie, informację że firma X zrobiła to i to i zwykle tak się właśnie je nazywa (Certificate)
Selected response from:

Jahny
Grading comment
thank you

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Certificate
Jahny
3declaration
Frank Szmulowicz, Ph. D.


Discussion entries: 2





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Certificate


Explanation:
Po prostu.

Ewentualnie ATTESTATION ale to w kontekście poświadczen składanych pod przysięgą, autentyczności np. podpisu albo zgodności z oryginałem.

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2015-06-18 06:40:51 GMT)
--------------------------------------------------

Tłumaczę dużo dokumentów EN-PL wystawianych przez jedną firmę na rzecz drugiej zawierających potwierdzenie, informację że firma X zrobiła to i to i zwykle tak się właśnie je nazywa (Certificate)

Jahny
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
thank you

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacek Konopka
6 hrs

agree  Polangmar
3 days 16 hrs

18 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
declaration


Explanation:
Tak wynika z kontekstu.

Na przykład
Zaświadczenie/Declaration. Firma DT SPV 15 sp z 0.0. zaświadcza, że Piotr Bartkiewicz uczestniczyłjako
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&c...
ccccccccccccccccccccccc

/ Compliance Declaration of ENERGA SA ... ENERGA SA przekazuje do wiadomości Zaświadczenie zgodności ...
http://biznes.pl/gielda/komunikaty-espi-ebi/zaswiadczenie-zg...
cccccccccccccccccccccc

) Zaświadczenie jest ważne przez okres 10 dni od daty podpisania 4) Declaration is valid for 10 days from the date of signature
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&c...
ccccccccccccccccc

Międzynarodowe ENERGY STAR® zaświadczenie zgodności ..... AD-24ES. Federal Communications Commission (FCC) Declaration of Conformity.
http://www.centrumdruku.com.pl/manuals/podrecznik_uzytkownik...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search