driving directions

English translation: wyznaczanie trasy

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:driving directions
English translation:wyznaczanie trasy
Entered by: maciejm

07:20 Oct 5, 2004
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / telefony + karty do nich
Polish term or phrase: driving directions
Now you can use your phone card to get directory assistance, sports scores, driving directions, weather, movie showtimes, and more.

wiem, o co chodzi, ale pomysłu brak na krótkie (!!!) ujęcie. Miejsca mam tyle, co kot napłakał.
bartek
wyznaczanie trasy
Explanation:
Krótko i na temat. :-)

GPS Nawigator umożliwia automatyczne wyznaczenie trasy według zadanych kryteriów, również z podaniem ewentualnych punktów pośrednich. Tak wyznaczona trasa może być przetransferowana do odbiornika i wykorzystana do nawigacji. Mapa nie umożliwia natomiast automatycznego wyznaczania tras w odbiornikach, które posiadają taką funkcję (GPS V i StreetPilot III). Oprócz możliwości nawigacji po trasie wyznaczonej w oprogramowaniu, GPS Nawigator umożliwia również wydrukowanie wskazówek nawigacyjnych wraz z mapkami dla skrzyżowań na wytyczonej trasie. Taka forma przewodnika po trasie może być przydatna, gdy nie jest możliwa nawigacja w oparciu o GPS.


Przy GPSie byłyby to "wskazówki nawigacyjne", ale to nie ten poziom.
M
Selected response from:

maciejm
Poland
Grading comment
Dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wyznaczanie trasy
maciejm
3jak (gdzieś do)jechać
Marek Daroszewski (MrMarDar)
3informacje dla kierowcow
Cake
3usługi lokalizacyjne
Andrzej Lejman


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
usługi lokalizacyjne


Explanation:
Może nieco szersze ujęcie, ale pozornie, bo podpowiedzi co do kierunku jazdy bazują na lokalizacji telefonu

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 37

36 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
informacje dla kierowcow


Explanation:
ot kolejna propozycja

Cake
Native speaker of: Native in PolishPolish

39 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jak (gdzieś do)jechać


Explanation:
jak ma być krótko to może tak?


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 23

49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wyznaczanie trasy


Explanation:
Krótko i na temat. :-)

GPS Nawigator umożliwia automatyczne wyznaczenie trasy według zadanych kryteriów, również z podaniem ewentualnych punktów pośrednich. Tak wyznaczona trasa może być przetransferowana do odbiornika i wykorzystana do nawigacji. Mapa nie umożliwia natomiast automatycznego wyznaczania tras w odbiornikach, które posiadają taką funkcję (GPS V i StreetPilot III). Oprócz możliwości nawigacji po trasie wyznaczonej w oprogramowaniu, GPS Nawigator umożliwia również wydrukowanie wskazówek nawigacyjnych wraz z mapkami dla skrzyżowań na wytyczonej trasie. Taka forma przewodnika po trasie może być przydatna, gdy nie jest możliwa nawigacja w oparciu o GPS.


Przy GPSie byłyby to "wskazówki nawigacyjne", ale to nie ten poziom.
M


    Reference: http://www.gps.autoid.pl/
maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dzięki :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: albo jak tutaj: http://maps.yahoo.com/py/dd_result?ed=xTowJeV.wimQQVd6MsEKU7...
56 mins
  -> Dzięki:-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search