pierścienie podłogowe lub ścienne

French translation: anneaux entretoise plancher et sol

22:42 Dec 5, 2010
Polish to French translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Polish term or phrase: pierścienie podłogowe lub ścienne
wodoszczelna folia elastyczna
(to jest tak naprawdę taka masa, ta nazwa jest myląca)

Uszczelnia powierzchnie wokół ścian i podłóg, wokół przejść rur instalacji wodnej i kanalizacyjnej – wraz z zatopionymi w niej PIERŚCIENIAMI PODŁOGOWYMI LUB ŚCIENNYMI.
M.A.B.
Netherlands
French translation:anneaux entretoise plancher et sol
Explanation:
Kiedy sie kuje otwor by poprowadzic rure to do otworu wykutego wklada sie pierscien dystansowy by w/w rura byla stabilna, nie poruszala sie w poziomie. Tu IMHO autor przesadzil z tym "zatopieniem".
Selected response from:

Laguna
Poland
Grading comment
Dzięki
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4collerette de plancher???
Aneta Dydycz
3entretoises murs et sols
Laguna
3anneaux entretoise plancher et sol
Laguna


Discussion entries: 3





  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
collerette de plancher???


Explanation:
To tylko sugestia, pewna nie jestem. W którymś z tłumaczeń natknęłam się na ten termin, ale nie wiem, czy chodzi o ten sam element, niech więc ktoś potwierdzi bądź zaprzeczy.

Aneta Dydycz
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
anneaux entretoise plancher et sol


Explanation:
Kiedy sie kuje otwor by poprowadzic rure to do otworu wykutego wklada sie pierscien dystansowy by w/w rura byla stabilna, nie poruszala sie w poziomie. Tu IMHO autor przesadzil z tym "zatopieniem".

Laguna
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 105
Grading comment
Dzięki

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
entretoises murs et sols


Explanation:
wyzej sol et plancher ewidentna pomylka

Laguna
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 105




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search