plotowanie

French translation: a) impression sur traceur, b) traçage

07:21 Aug 2, 2019
Polish to French translations [PRO]
Tech/Engineering - Printing & Publishing / Mesures de consolidation
Polish term or phrase: plotowanie
"Plotowanie to nic innego, jak przygotowywanie wydruków o bardzo dużych rozmiarach. Tą metodą drukowane są m.in. bannery reklamowe, obrazy itp. Do świadczenia tego rodzaju usługi używa się ploterów, czyli maszyn o całkiem sporych gabarytach, które służą do nanoszenia obrazów na papier, wycinania z niego wzorów, grawerowania oraz tworzenia map. Stanowią niezbędne wyposażenie firm poligraficznych, oferujących wysokiej jakości wydruk wielkoformatowy."
Pascal ROY
Poland
French translation:a) impression sur traceur, b) traçage
Explanation:
Je dirais que la proposition "b" serait mieux appropriée au contexte.

a)
1. https://www.bureau-vallee.fr/grand-format.html - "Nos services d'impression sur traceur mettent à votre portée et à des prix discount (...)"
2. https://www.h2copy.fr/tarifs/affiches/ - "impression sur traceur très haute définition"

b)
1. http://support.ptc.com/help/creo/creo_pma/french/index.html#... - "créer un fichier de commande de fichiers d'impression ou de traçage"
2. http://www.plot24.ch/fr/services-fr/service-de-tracage/ - "Service de traçage - De grands volumes peuvent être livrés à coût intéressant, rapidement dans toute la Suisse."

Selected response from:

ale-wlo
France
Grading comment
Merci!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3a) impression sur traceur, b) traçage
ale-wlo
3découper/imprimer au traceur/plotter
Aneta Strzelecka-Dydycz


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
découper/imprimer au traceur/plotter


Explanation:
Tak, jak tu:
https://laserigraphie.cplfabbrika.com/10349/comment-faire-im...
lub tu:
http://www.impress-ionnant.fr/personnalisation.html

Aneta Strzelecka-Dydycz
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
a) impression sur traceur, b) traçage


Explanation:
Je dirais que la proposition "b" serait mieux appropriée au contexte.

a)
1. https://www.bureau-vallee.fr/grand-format.html - "Nos services d'impression sur traceur mettent à votre portée et à des prix discount (...)"
2. https://www.h2copy.fr/tarifs/affiches/ - "impression sur traceur très haute définition"

b)
1. http://support.ptc.com/help/creo/creo_pma/french/index.html#... - "créer un fichier de commande de fichiers d'impression ou de traçage"
2. http://www.plot24.ch/fr/services-fr/service-de-tracage/ - "Service de traçage - De grands volumes peuvent être livrés à coût intéressant, rapidement dans toute la Suisse."



ale-wlo
France
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Merci!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search