dopieszczony

German translation: bedarfsgerecht / für den/die Kunden geschnürt / durchdacht bis ins Detail

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:dopieszczony
German translation:bedarfsgerecht / für den/die Kunden geschnürt / durchdacht bis ins Detail
Entered by: james18

06:13 Sep 14, 2009
Polish to German translations [PRO]
Advertising / Public Relations
Polish term or phrase: dopieszczony
Proponujemy Państwu wspaniale i dopieszczone pakiety spa
james18
Poland
bedarfsgerecht / für den/die Kunden geschnürt / durchdacht bis ins Detail
Explanation:
prop.
Selected response from:

marpski
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ausgeschmückt
antares
3bedarfsgerecht / für den/die Kunden geschnürt / durchdacht bis ins Detail
marpski
3verwöhnend / kundenorientiert
romsz (X)


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
verwöhnend / kundenorientiert


Explanation:
można użyć tej formy w sensie dopieszczania klienta takimi pakietami, lub możliuwe, że chodzi o pakiety usług w Spa, nastawione elastycznie na życzenia klienta

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2009-09-14 08:01:29 GMT)
--------------------------------------------------

Wobec tego "kundenorientiert" najbardziej mi pasuje.

romsz (X)
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: Witaj, kundenorientiert podoba mi się bardzo. Jednak verwöhnend moim zdaniem nie pasuje, ponieważ to pakiety są dopieszczone "dopracowane", a nie klient.


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bedarfsgerecht / für den/die Kunden geschnürt / durchdacht bis ins Detail


Explanation:
prop.

marpski
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dzięki

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ausgeschmückt


Explanation:
W Googlu znajduje sie wiele przykladów na tego typu wyrazenie- przykladowo "Jeder Versicherte wird sich an die ausgeschmückten Angebote erinnern, die die Gesellschaften erstellen czy "Ausgeschmückt werden solche Angebote zumeist mit limitierter ..." itd. Auflagehttp://www.ciaolv.de/manipuli/CiaoLV/live/Wissenswertes/Lebe...

Example sentence(s):
  • dopieszczona oferta
  • ausgeschmücktes Angebot

    Reference: http://www.ciaolv.de/manipuli/CiaoLV/live/Wissenswertes/Lebe...
    Reference: http://www.pcdaily.de/news_1_13625.htm
antares




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search