Elektromaszynowe elementy automatyki

German translation: Elektrische Maschinen in der Automatisierungstechnik

12:42 Aug 9, 2019
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Automation & Robotics
Polish term or phrase: Elektromaszynowe elementy automatyki
Nazwa przedmiotu na studiach technicznych
Michal Chmielewski
Poland
German translation:Elektrische Maschinen in der Automatisierungstechnik
Explanation:
"Elektrische Maschinen" ist eine gängige Fachbezeichnung im Ingenieurstudium.
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Serdecznie dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4motors and drives for automation
Andrzej Mierzejewski
4Elektrische Maschinen in der Automatisierungstechnik
Crannmer


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Elektrische Maschinen in der Automatisierungstechnik


Explanation:
"Elektrische Maschinen" ist eine gängige Fachbezeichnung im Ingenieurstudium.

Crannmer
PRO pts in category: 4
Grading comment
Serdecznie dziękuję!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
motors and drives for automation


Explanation:
Tak bym to ujął - na podstawie:

Przedmiot dotyczy silników i mikrosilników elektrycznych oraz serwonapędów elektrycznych wraz z towarzyszącymi układami mechanicznymi i elektromechanicznymi.
https://syllabuskrk.agh.edu.pl/2017-2018/pl/magnesite/study_...

W automatyce jest oczywiste, że wszystkie silniki i napędy są zasilane elektrycznie, więc przymiotnik "elektryczne" pominąłbym.


--------------------------------------------------
Note added at 3 dni   2 godz. (2019-08-12 15:34:20 GMT)
--------------------------------------------------

Powinno być na niemiecki, nie na angielski. Sorry, włączył mi się defolt lengłydż. :-)

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search