wynajem (pomieszczen)

German translation: Vertrag über Vermietung/Anmietung von X Räumen/Räumlichkeiten

16:01 Apr 18, 2005
Polish to German translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
Polish term or phrase: wynajem (pomieszczen)
W zdaniu: "W dniu .. zostala zawarta umowa z .. na czas nieokreslony na wynajem pomieszczenia... ."

Slownik i ja twierdzimy, ze "Vermietung", klient twierdzi, ze "Anmietung" ;) Prosze takze o uwzglednienie http://www.proz.com/kudoz/1005322. Jasne, ze zalezy z której strony sie patrzy (kto od kogo), ale im dluzej mysle, tym mniej widze...

Co z tym zrobic?
Aleksandra Kwasnik
Germany
German translation:Vertrag über Vermietung/Anmietung von X Räumen/Räumlichkeiten
Explanation:
i juz jest (prawie) doslownie.
wynajem = Vermietung
najem = Anmietung

wg. oryginalu chodzi o VERmietung, wiec jesli doslownie to doslownie.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 37 mins (2005-04-18 18:38:21 GMT)
--------------------------------------------------

acha... niedopatrzenie moje: oczywiscie miala byc liczba pojedyncza: eines Raumes/einer Rumlichkeit i bez \"von\"
Selected response from:

Radson
Grading comment
Dziekuje za wszystkie odpowiedzi! Zostawilam Vermietung.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2...wurde ein Mietvertrag abgeschlossen zwischen ...
Andrzej Lejman
4Vertrag über Vermietung/Anmietung von X Räumen/Räumlichkeiten
Radson
3ni¿ej
SATRO


Discussion entries: 10





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
...wurde ein Mietvertrag abgeschlossen zwischen ...


Explanation:
ABC als Vermieter und BHY als Mieter...

wilk syty i owieczka dalej biega ... ;-)

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SATRO: I właśnie o to buiega, żeby owieczka dalej biegała ;-)
34 mins

agree  rjz: Mietvertrag załatwia An/Vermietung
1 hr

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ni¿ej


Explanation:
To weŸ to uproœæ i napisz Mietvertrag :) Vermietung jeœli ktoœ wynajmuje i bierze za to kasê, Anmietung jeœli ty wynajmusjesz i p³acisz za to kasê.

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Vertrag über Vermietung/Anmietung von X Räumen/Räumlichkeiten


Explanation:
i juz jest (prawie) doslownie.
wynajem = Vermietung
najem = Anmietung

wg. oryginalu chodzi o VERmietung, wiec jesli doslownie to doslownie.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 37 mins (2005-04-18 18:38:21 GMT)
--------------------------------------------------

acha... niedopatrzenie moje: oczywiscie miala byc liczba pojedyncza: eines Raumes/einer Rumlichkeit i bez \"von\"


    Reference: http://www.google.de/search?hl=de&q=%22Vertrag+%C3%BCber+ver...
    Reference: http://www.twoja-firma.pl/artykuly/238,wynajem-i-najem-lokal...
Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dziekuje za wszystkie odpowiedzi! Zostawilam Vermietung.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search