stężenie konstrukcyjne

German translation: Verband

10:28 Dec 8, 2016
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Polish term or phrase: stężenie konstrukcyjne
Dzień dobry,

proszę o pomoc w przetłumaczeniu.

Niedopuszczalne jest mocowanie lub podwieszanie elementów instalacji elektrycznej do jakichkolwiek lin i stężeń konstrukcyjnych hali.
Anna Mika
Poland
German translation:Verband
Explanation:
Używane standardowo przez niemieckich inżynierów. Dodatek "konstrukcyjne" można sobie tutaj podarować. Patrz Windverband (stężenie wiatrowe), Wandverband usw.
Selected response from:

Dariusz Prochotta
Germany
Grading comment
Dziekuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Verband
Dariusz Prochotta
4Versteifung, Ansteifung
Piotr Hasny


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Versteifung, Ansteifung


Explanation:
stężenie konstrukcji bud. Versteifung f, Ansteifung f

Słownik niemiecko-polski i polsko-niemiecki. A.Bender, K.Żak, WNT,

Piotr Hasny
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24

32 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Verband


Explanation:
Używane standardowo przez niemieckich inżynierów. Dodatek "konstrukcyjne" można sobie tutaj podarować. Patrz Windverband (stężenie wiatrowe), Wandverband usw.


    https://de.wikipedia.org/wiki/Windverband
Dariusz Prochotta
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 195
Grading comment
Dziekuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dariusz Rabus
33 mins
  -> dzięki




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search