wykończenie deweloperskie

German translation: Ausbauhaus

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:wykończenie deweloperskie
German translation:Ausbauhaus
Entered by: barbara450

17:01 Jan 30, 2017
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Polish term or phrase: wykończenie deweloperskie
Budynki oddano z wykończeniem wewnętrznym deweloperskim.


znalazłam takie:
Standard deweloperski to mieszkanie czy dom do całkowicie samodzielnego wykończenia przez kupującego, z wylewką betonową na podłodze i tynkami na ścianach oraz drzwiami wejściowymi.

jak to będzie po niemiecku?
z góry dziękuje
barbara450
Ausbauhaus
Explanation:
http://www.fertighaus.de/ratgeber/fertighaus-grundlagen/ausb...
Selected response from:

Robert Hallmann
Poland
Grading comment
dziękuję bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Ausbauhaus
Robert Hallmann
3ausbaufertiger Zustand
Piotr Hasny


  

Answers


51 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Ausbauhaus


Explanation:
http://www.fertighaus.de/ratgeber/fertighaus-grundlagen/ausb...

Robert Hallmann
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziękuję bardzo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Paleczny: Ausbauhaus - dom bez wykończenia wewnętrznego, dom do wykończenia wewnętrznego budynek oddano z wykończeniem wewnętrznym deweloperskim - das Haus wurde als Ausbauhaus abgegeben http://www.hausideen.eu/zwei-geschosse.html
1 hr

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ausbaufertiger Zustand


Explanation:
pytanie już się pojawiło na www.proz.com
odsyłam do: http://www.proz.com/kudoz/polish_to_german/construction_civi...

Example sentence(s):
  • http://www.proz.com/kudoz/polish_to_german/construction_civil_engineering/3649513-stan_deweloperski.html
Piotr Hasny
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search