blok drobiowy

German translation: Geflügelpresswurst

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:blok drobiowy
German translation:Geflügelpresswurst
Entered by: szonik1

18:02 Nov 11, 2010
Polish to German translations [PRO]
Cooking / Culinary / wędliny
Polish term or phrase: blok drobiowy
Geflügelwurst to chyba zbyt ogólne?
Nie jest to stricte wędlina, tylko własnie blok.przekrój pokazuje grube kawałki mięsa drobiowego, widać też ser i paprykę.
szonik1
Geflügelpresswurst
Explanation:
Propozycja
Selected response from:

nikodem
Grading comment
Wybrałam tę odpowiedź na potrzeby glosariusza, jednakże blok blokowi nierówny. W moim przypadku przypominał bardziej akurat Presswurst niż Fleischwurst ze wględu na mały stopień rozdrobnienia.
Dziękuję za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Geflügelfleischwurst (mit Grobeinlage, Paprika ...)
Grażyna Lesińska
3Geflügelpresswurst
nikodem


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Geflügelpresswurst


Explanation:
Propozycja


    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Presskopf
nikodem
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Wybrałam tę odpowiedź na potrzeby glosariusza, jednakże blok blokowi nierówny. W moim przypadku przypominał bardziej akurat Presswurst niż Fleischwurst ze wględu na mały stopień rozdrobnienia.
Dziękuję za pomoc.

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Geflügelfleischwurst (mit Grobeinlage, Paprika ...)


Explanation:
jw

Zobacz tu http://www.baktat.com/index.php?var=produits_produits&catego... i na kolejnej stronie

Chyba, że to jest w galarecie, to należałoby dodać w nazwie.

Grażyna Lesińska
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search