Laboratoryjny Gabinet Kosmetyczny

German translation: Kosmetiksalon mit eigenem Labor

11:03 Jun 16, 2006
Polish to German translations [PRO]
Medical - Cosmetics, Beauty
Polish term or phrase: Laboratoryjny Gabinet Kosmetyczny
Laboratoryjny Gabinet Kosmetyczny (nazwa)

przy specjalistycznym laboratorium badawczym,

w takim gabinecie testowane sa kosmetyki (na probantkach-ochotniczkach:)

dziekuje;)
Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
German translation:Kosmetiksalon mit eigenem Labor
Explanation:
propo

--------------------------------------------------
Note added at 1 Tag7 Stunden (2006-06-17 18:27:23 GMT)
--------------------------------------------------

als Eigenname: Kosmetiksalon mit Labor

--------------------------------------------------
Note added at 1 Tag7 Stunden (2006-06-17 18:47:06 GMT)
--------------------------------------------------

bzw. Kosmetiksalon mit Labortätigkeit
Selected response from:

klick
Poland
Grading comment
dziekuje wszystkim za propozycje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Kosmetiksalon mit eigenem Labor
klick
3Schönheitsloboratorium
Jacek Zukowski
3experimenteller Schönheitssalon (+ s.u.)
Alicja Bloemer


Discussion entries: 6





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
experimenteller Schönheitssalon (+ s.u.)


Explanation:
lub: Laboratoriums-Schönheitssalon beim
Spezial-Forschungslaboratorium

Alicja Bloemer
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 day 2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Schönheitsloboratorium


Explanation:
moze dla odmiany tak...

Jacek Zukowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 day 6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Kosmetiksalon mit eigenem Labor


Explanation:
propo

--------------------------------------------------
Note added at 1 Tag7 Stunden (2006-06-17 18:27:23 GMT)
--------------------------------------------------

als Eigenname: Kosmetiksalon mit Labor

--------------------------------------------------
Note added at 1 Tag7 Stunden (2006-06-17 18:47:06 GMT)
--------------------------------------------------

bzw. Kosmetiksalon mit Labortätigkeit

klick
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 19
Grading comment
dziekuje wszystkim za propozycje!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search