środowisko ludzkie

German translation: menschlicher Lebensraum

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:środowisko ludzkie
German translation:menschlicher Lebensraum
Entered by: dudzik

15:29 Jan 11, 2007
Polish to German translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
Polish term or phrase: środowisko ludzkie
Podstawowe informacje o funduszach EOG

Spółka może ubiegać się o dofinansowanie w ramach Priorytetu 2.1 Ochrona środowiska, w
tym środowiska ludzkiego
dudzik
menschlicher Lebensraum
Explanation:
w sensie: środowisko życia czlowieka <ludzkiego>
za slownikiem ochrony środowiska

--------------------------------------------------
Note added at 2 Stunden (2007-01-11 18:15:16 GMT)
--------------------------------------------------

Biosphärenreserevate - Flächenhafter Naturschutz und menschlicher Lebensraum
Selected response from:

klick
Poland
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3menschlicher Lebensraum
klick
2Menschenumwelt
Edyta Szczepans


  

Answers


54 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Menschenumwelt


Explanation:
może by to było tak? Nic innego mi nie przychodzi do głowy.

Example sentence(s):
  • http://www.realchemie.com/index.php?lang=de&mc=127&sc=0&nid=19310&nd=2006-08-18
Edyta Szczepans
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
menschlicher Lebensraum


Explanation:
w sensie: środowisko życia czlowieka <ludzkiego>
za slownikiem ochrony środowiska

--------------------------------------------------
Note added at 2 Stunden (2007-01-11 18:15:16 GMT)
--------------------------------------------------

Biosphärenreserevate - Flächenhafter Naturschutz und menschlicher Lebensraum

klick
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziękuję!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search