wyniki klasyfikacji rocznej

German translation: Ergebnisse der Jahresendbewertung

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:wyniki klasyfikacji rocznej
German translation:Ergebnisse der Jahresendbewertung
Entered by: barbara450

10:14 Aug 20, 2011
Polish to German translations [PRO]
Education / Pedagogy
Polish term or phrase: wyniki klasyfikacji rocznej
Sformułowanie na świadectwie, gdzie następuje ocena opisowa, tzn. nie ma ocen typu 'bardzo dobry' 'dobry', a jedynie:
"Uczeń opanował materiał w stopniu wystarczającym, samodzielnie liczy do 100" itp.

Z góry dziękuję za pomoc
barbara450
Ergebnisse der Jahresendbewertung
Explanation:
Tak przynajmniej tłumaczę ten zwrot
Selected response from:

nikodem
Grading comment
dziękuję bardzo za wszystkie propozycje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Jahresleistungsbeurteilung/ -bewertung
Przemysław Zakrzewski
3Beurteilung der schulischen Leistungen
Sonja Stankowski
3Ergebnisse der Jahresendbewertung
nikodem


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Ergebnisse der Jahresendbewertung


Explanation:
Tak przynajmniej tłumaczę ten zwrot


    Reference: http://arnep.de/kreativ/wort/leitfaden.html
nikodem
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 42
Grading comment
dziękuję bardzo za wszystkie propozycje

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Beurteilung der schulischen Leistungen


Explanation:
Darum geht es ja im Grunde, oder "Leistungen des Schülers im X. Schuljahr"

Sonja Stankowski
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 51

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Jahresleistungsbeurteilung/ -bewertung


Explanation:
Moja propozycja. Sądzę, że w tym przypadku bedzie najbardziej adekwatna, z uwagi na brak konkretnych ocen na omawianym świadectwie. Pozdrawiam.

Example sentence(s):
  • Der Jahresleistungsbeurteilung sowohl der 7. als auch der 8. Klasse liegt ein Punktesystem zugrunde.
  • LEISTUNGSFESTSTELLUNG UND LEISTUNGSBEURTEILUNG WÄHREND DES SCHULJAHRES

    Reference: http://imst.uni-klu.ac.at/imst-wiki/images/9/97/352_Langfass...
    Reference: http://www.bmukk.gv.at/medienpool/5822/schulrecht_info_3.pdf
Przemysław Zakrzewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search