technik rachunkowości

German translation: Kaufmann/-Frau für Rechnungswesen

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:technik rachunkowości
German translation:Kaufmann/-Frau für Rechnungswesen
Entered by: szelesta

15:13 Sep 21, 2011
Polish to German translations [PRO]
Bus/Financial - Education / Pedagogy
Polish term or phrase: technik rachunkowości
na świadectwie ukończenia szkoły policealnej dla dorosłych, uzyskanie kwalifikacji w tym zawodzie
TechnikerIn für Rechnungswesen?
AbrechnungstechnikerIn?
szelesta
Kaufmann/-Frau für Rechnungswesen
Explanation:
W tym przypadku chodzi raczej o szkole policealna, mam racje? Betriebswirt to juz studia wyzsze.

Optionalnie, aby jeszcze ladniej rozszerzyc:
Kaufmann für betrieblichen Finanz- und Rechnungswesen

http://www.rechnungswesen-portal.de/News/ReWeCo-2011-BVBC-fo...

pozdr.
Selected response from:

Jo_Li
Grading comment
przed chwilą właśnie się zastanawiałam nad Kaufmann/-frau bzw. Fachmann/-frau für Rechnungswesen, skłaniając się raczej w kierunku Kaufmanna :)
dzięki za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Btriebswirt mit dem Schwerpunkt Rechnungswesen
Sara2709
3Kaufmann/-Frau für Rechnungswesen
Jo_Li


  

Answers


23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Kaufmann/-Frau für Rechnungswesen


Explanation:
W tym przypadku chodzi raczej o szkole policealna, mam racje? Betriebswirt to juz studia wyzsze.

Optionalnie, aby jeszcze ladniej rozszerzyc:
Kaufmann für betrieblichen Finanz- und Rechnungswesen

http://www.rechnungswesen-portal.de/News/ReWeCo-2011-BVBC-fo...

pozdr.

Jo_Li
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
przed chwilą właśnie się zastanawiałam nad Kaufmann/-frau bzw. Fachmann/-frau für Rechnungswesen, skłaniając się raczej w kierunku Kaufmanna :)
dzięki za pomoc!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Btriebswirt mit dem Schwerpunkt Rechnungswesen


Explanation:
Jezeli ta szkola policealna to technikum, to moze Betriebswirt mit dem Schwerpunkt Rechnungswesen/ mit der Spezialisierung im Bereich Rechnungswesen

--------------------------------------------------
Note added at 1 day21 hrs (2011-09-23 12:46:12 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

http://de.wikipedia.org/wiki/Betriebswirt

Tylko Diplom-Betriebswirt to po studiach. Istnieje jeszcze duzo innych mozliwosci uzyskania tego tytulu (ohne Diplom). Nawet przez Ausbildung in einem Unternehmen, lub dwuletnia Fachschule.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day22 hrs (2011-09-23 13:44:04 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

http://berufenet.arbeitsagentur.de/berufe/berufId.do?_pgnt_a...

lub jak mozna przeczytac powyzej nawet po szkole zawodowej

Sara2709

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Agnieszka Okonska: o ile wiem, Betriebswirt bez dodatków oznacza absolwenta wyższej uczelni
13 mins
  -> niekoniecznie, wystarczy albo: Berufsausbildung zum Betriebswirt, albo Fachhochschule albo Uni




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search