oddział integracyjny

German translation: Integrationszug

12:49 Oct 17, 2012
Polish to German translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy / zaświadczenie
Polish term or phrase: oddział integracyjny
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr X
X Liceum Ogólnokształcące
Z Oddziałami Integracyjnymi
Mariusz Wstawski
Poland
German translation:Integrationszug
Explanation:
Integrationszug

--------------------------------------------------
Note added at 4 Stunden (2012-10-17 17:12:02 GMT)
--------------------------------------------------

Dwa przyklady z Hamburga i jeden z Ruhry:

Empfehlungen der Regionalen Schulentwicklungskonferenz
Beurteilungskriterien für die Empfehlungen

Sind in der Region durchgehende __Integrationszüge__ vorhanden bzw. geplant?

http://www.hamburg.de/contentblob/1489840/data/empfehlung-re...

Vorschulklassen, __Integrationszüge__ und Züge Integrativer Regelklassen sind in der Anzahl einzuplanen, wie sie im Schuljahr 2008/2009 in der Region eingerichtet sind.
http://www.hamburg.de/contentblob/958062/data/region-22-erg....

Schule 175 - Gesamtschule - Städt. Gesamtschule Holsterhausen mit __Integrationszug__ - Böcklinstr. 27, 45147 Essen

http://www.bagkjs.de/media/raw/10_08_13_BMBF_benannte_Schule...
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
dziękuję za pomoc i 2 odpowiedzi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Integrationsklasse
Alina Brockelt
4Integrationszug
Crannmer


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Integrationsklasse


Explanation:
U moich dzieci w szkole tak to się nazywało


    Reference: http://www.isar-projekt.de/information/information_detail.ph...
    Reference: http://www.isar-projekt.de/information/information_detail.ph...
Alina Brockelt
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Crannmer: Tu nie chodzi o jedną pojedynczą klasę integracyjną (Integrationsklasse), lecz o cały oddział (Zug) - np. wszystkie klasy a: 5a, 6a, 7a, 8a itd.
40 mins
  -> No to można w l. mnogiej. Nie mniej pewnie Twoja propozycja jest lepsza, ale u nas na północy terminu "...-zug" raczej się nie stosuje

agree  Magdallena: Przy okazji - w polskim nazewnictwie "oddział" to oficjalna nazwa "klasy", czyli oddział integracyjny równa się klasa integracyjna.
1 day 21 hrs
  -> Dziękuję, zgadza się, sprawdziłam w internecie

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Integrationszug


Explanation:
Integrationszug

--------------------------------------------------
Note added at 4 Stunden (2012-10-17 17:12:02 GMT)
--------------------------------------------------

Dwa przyklady z Hamburga i jeden z Ruhry:

Empfehlungen der Regionalen Schulentwicklungskonferenz
Beurteilungskriterien für die Empfehlungen

Sind in der Region durchgehende __Integrationszüge__ vorhanden bzw. geplant?

http://www.hamburg.de/contentblob/1489840/data/empfehlung-re...

Vorschulklassen, __Integrationszüge__ und Züge Integrativer Regelklassen sind in der Anzahl einzuplanen, wie sie im Schuljahr 2008/2009 in der Region eingerichtet sind.
http://www.hamburg.de/contentblob/958062/data/region-22-erg....

Schule 175 - Gesamtschule - Städt. Gesamtschule Holsterhausen mit __Integrationszug__ - Böcklinstr. 27, 45147 Essen

http://www.bagkjs.de/media/raw/10_08_13_BMBF_benannte_Schule...


Crannmer
PRO pts in category: 80
Grading comment
dziękuję za pomoc i 2 odpowiedzi




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search