magister wychowania fizycznego

German translation: Magister Sport für das Lehramt

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:magister wychowania fizycznego
German translation:Magister Sport für das Lehramt
Entered by: JLynx77

17:05 Jun 8, 2015
Polish to German translations [PRO]
Education / Pedagogy / tytuł zawodowy
Polish term or phrase: magister wychowania fizycznego
fragment życiorysu

Uzyskany tytuł: magister wychowania fizycznego
JLynx77
Poland
Magister Sport für das Lehramt
Explanation:
j.w.

--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2015-06-08 18:37:48 GMT)
--------------------------------------------------

Das Sportstudium (Sport auf Lehramt) – Alle Infos zum Studium

http://www.sportmanagement-studieren.de/sport-studium-sportm...

Studienfach Sport (Lehramt)

https://www.uni-hannover.de/de/studium/studiengaenge/sport/

Studiengänge A-Z > Sport - Lehramt an Gymnasien

https://www.uni-osnabrueck.de/studieninteressierte/studienga...

Lehramt Kernfach Sport

http://www.spowi.uni-leipzig.de/studium/bachelor/lehramt-ker...

Sport (B.A.) (2-Fächer/Profil Lehramt)

http://www.uni-goettingen.de/de/40500.html

Studiengänge von A-Z » S » Sport, Fach für das Lehramt

http://www.uni-rostock.de/studium/studienangebot/studiengaen...
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Nie spodziewałem się tak długiej i zaciekłej dyskusji. Pozdrawiam i dziękuję wszystkim dyskutantom. Zdecydowałem się na tę wersję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3Magister Sport für das Lehramt
Crannmer
4Magister für Leibesübungen [-erziehung]
Olga Janecka
Summary of reference entries provided
Magister für (der) Körpererziehung
Jacek Konopka

Discussion entries: 12





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
Magister Sport für das Lehramt


Explanation:
j.w.

--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2015-06-08 18:37:48 GMT)
--------------------------------------------------

Das Sportstudium (Sport auf Lehramt) – Alle Infos zum Studium

http://www.sportmanagement-studieren.de/sport-studium-sportm...

Studienfach Sport (Lehramt)

https://www.uni-hannover.de/de/studium/studiengaenge/sport/

Studiengänge A-Z > Sport - Lehramt an Gymnasien

https://www.uni-osnabrueck.de/studieninteressierte/studienga...

Lehramt Kernfach Sport

http://www.spowi.uni-leipzig.de/studium/bachelor/lehramt-ker...

Sport (B.A.) (2-Fächer/Profil Lehramt)

http://www.uni-goettingen.de/de/40500.html

Studiengänge von A-Z » S » Sport, Fach für das Lehramt

http://www.uni-rostock.de/studium/studienangebot/studiengaen...


Crannmer
PRO pts in category: 80
Grading comment
Nie spodziewałem się tak długiej i zaciekłej dyskusji. Pozdrawiam i dziękuję wszystkim dyskutantom. Zdecydowałem się na tę wersję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jacek Konopka: Nie; raczej nie. Jestem nauczycielem i tlumaczem i w rozmowie z Niemcami spotykałem inne zwroty (z wu-efistami). Mogę się mylic.
8 mins
  -> Coś takiego, jak "Körpererziehung" będzie zupełnie niezrozumiale. Przez blisko trzydzieści lat (w tym zarówno własne uczęszczanie do szkoły średniej, jak i obecna szkoła dzieci) nie spotkałem się jeszcze ani razu z czymś takim. Przedmiot w szkole to Sport

agree  Peter Skora: M.A. Lehramt Sport; patrz: http://de.wikipedia.org/wiki/Deutsche_Sporthochschule_Köln#c...
20 hrs
  -> thx

agree  Jarek Kołodziejczyk
1 day 42 mins
  -> thx

agree  Sonja Stankowski
1 day 2 hrs
  -> thx

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Magister für Leibesübungen [-erziehung]


Explanation:
W nazewnictwie wielu klubów niemieckich widnieje skrót:

VfL („Verein für Leibesübungen“), np. VfL Wolsfburg

Olga Janecka
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Crannmer: Leibesübungen to archaizm z przełomu XIX i XX w.
12 mins




Reference comments


1 hr peer agreement (net): +1
Reference: Magister für (der) Körpererziehung

Reference information:
Rzadko Master- z ang.
[...]
Ausbildung und Studium: 1991 Abschluß der Ausbildung zur MTA in Tübingen 2004 Abschluss ' Magister für Körpererziehung ' an der Akademie für ...
http://www.sportmedizin-hamburg.com/html/Lebenslauf_Grudniak...

INNE linki- później

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2015-06-08 18:53:41 GMT)
--------------------------------------------------

Körpererziehung
Der Weltrat für Sportwissenschaft und Leibes-/Körpererziehung (int. gebräuchliche Abkürzungen: ICSSPE - International Council of Sport Science and Physical
http://de.wikipedia.org/wiki/Weltrat_für_Sportwissenschaft_u...

[...]
Körpererziehung → Sport... ... Körpererziehung. → Sport

http://www.wissen.de/synonym/koerpererziehung

DE- SYNONYM FUER SPORT

[...]
Kinder wollen und sollen sich bewegen: hüpfen, rennen, springen, schwimmen, spielen. An der Andrews Advent-Grundschule gehört die harmonische ..
http://www.advent-grundschule.de/tour/koerpererziehung.html

[...]
- Title: Psychologische Probleme der Körpererziehung in der Schule und des Sports für Kinder und Jugendliche;
http://link.springer.com/article/10.1007/BF03176824#page-1

[...)

LINK NADRZĘDNY- INNE
https://www.google.pl/#q=Körpererziehung&start=20

Jacek Konopka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  Crannmer: Ten "Magister für Körpererziehung" to żywcem tłumaczony tytuł uzyskany na polskiej uczelni. Cała fraza "2004 Abschluss ' Magister für Körpererziehung ' an der Akademie für Leibeserziehung in Danzig" z podanego linku to kabaret.
34 mins
  -> Dziękuję Kolego Crannmer, ale przez nieuwagę podałeś agree. Niech tak zostanie:)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search