Pedagogiczne wyższe studia zawodowe

German translation: Bachelor Studium Pädagogik

12:52 Sep 22, 2015
Polish to German translations [PRO]
Education / Pedagogy
Polish term or phrase: Pedagogiczne wyższe studia zawodowe
Fragment suplementu do dyplomu.
Keejkej
Germany
German translation:Bachelor Studium Pädagogik
Explanation:
Myślę, że to odpowiednik Bachelor. Na pewno nie Berufsstudium, bo Berufsstudium to w Niemczech "duales System": studia, a równolegle nauka zawodu w firmie.

Selected response from:

Beata Melzner
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Bachelor Studium Pädagogik
Beata Melzner
4pädagogisches Berufsstudium
Jacek Konopka


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pädagogisches Berufsstudium


Explanation:
https://www.google.de/search?q=Pedagogiczne wyższe studia za...

Linki pozostałe i uzasadnienie zostaną dodane.
LUB- im BEREICH- Pädagogik (Fachrichtung)

Jacek Konopka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36
The asker has declined this answer

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Bachelor Studium Pädagogik


Explanation:
Myślę, że to odpowiednik Bachelor. Na pewno nie Berufsstudium, bo Berufsstudium to w Niemczech "duales System": studia, a równolegle nauka zawodu w firmie.




    Reference: http://www.bachelor-studium.net/was-ist-ein-bachelor.php
    Reference: http://www.bachelor-studium.net/bachelor-paedagogik.php
Beata Melzner
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacek Konopka: Jak tak to tak
21 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search