arkusz ocen

German translation: Bewertungsbogen (für Schüler)

16:54 Sep 11, 2019
Polish to German translations [PRO]
Education / Pedagogy
Polish term or phrase: arkusz ocen
Arkusz ocen ucznia - arkusz z ocenami szkolnymi, który zostaje w szkole i jest podstawą wystawiania duplikatów świadectw

z góry dziękuję za wszystkie sugestie
barbara450
German translation:Bewertungsbogen (für Schüler)
Explanation:
Taka propozycja. Z tego co rozumiem w arkuszu ocen opisane są nie oceny ale wszelkie dane dotyczące ucznia i jego pobytu w danej szkole wraz z ogólną oceną postępu
Selected response from:

Barbara Sickor
Germany
Grading comment
Dziękuję za pomoc
Znalazłam: Notenbogen

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Bewertungsbogen (für Schüler)
Barbara Sickor
3Notenliste
Andrzej Mierzejewski


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Notenliste


Explanation:
https://www.schulkreis.de/info/klassenliste-schuelerliste

Nie wiem, czy to jest dokładny odpowiednik. Możliwe, że istnieją inne niemieckie określenia.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Bewertungsbogen (für Schüler)


Explanation:
Taka propozycja. Z tego co rozumiem w arkuszu ocen opisane są nie oceny ale wszelkie dane dotyczące ucznia i jego pobytu w danej szkole wraz z ogólną oceną postępu

Barbara Sickor
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję za pomoc
Znalazłam: Notenbogen




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search