Końcówka/zakończenie KZ

German translation: Aderendhülse

11:59 Feb 10, 2015
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Elektrotechnika
Polish term or phrase: Końcówka/zakończenie KZ
Chodzi o końcówkę, którą zaciska się na odizolowanym końcu żyły kabla np. w przewodach przyłączeniowych do urządzeń elektrycznych, gdzie z jednej strony jest wtyczka elektryczna, a z drugiej strony zamontowane są właśnie takie końcówki.
JacekG.
Poland
German translation:Aderendhülse
Explanation:
s.o.

--------------------------------------------------
Note added at 8 Stunden (2015-02-10 20:57:41 GMT)
--------------------------------------------------

Tak. Podobne produkty:
http://www.lat-sontheim.de/produkte/aderendhulse/
http://www.aac-kabelbearbeitung.de/verbrauchsmaterialien/ste...

A tulejkowe Aderendhülsen są zarówno mit jak i ohne Isolierkragen.
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
vielen Dank!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Aderendhülse
Crannmer
3 +1Kabelschuh/Aderendhülse
Kapilek


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Kabelschuh/Aderendhülse


Explanation:
Kabelschuh -jeśli to taki: http://www.druseidt.de/deutsch/produkte/loetfreie_verbindung...
Aderendhülse - jeśli taki:http://www.glw.de/index.php?Aderendhuelsen/Isoliert=&object_...
i jeszcze do wyboru- http://de.wikipedia.org/wiki/Kabelschuh

Kapilek
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Crannmer: Końcówka KZ to nie Kabelschuh // Ani końcówka (z lub bez KZ), ani zakończenie KZ nie jest Kabelschuh. Z ukosnikiem, li też bez niego ;-)
22 mins
  -> dlatego w mojej odpowiedzi jest ukośnik :) tak, jak w pytaniu :)

agree  Jacek Konopka: Kolega Kapilek podał II wersje- zależnie od kontekstu. Tak mi się wydaje.
2 hrs
  -> dziękuję bardzo!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Aderendhülse


Explanation:
s.o.

--------------------------------------------------
Note added at 8 Stunden (2015-02-10 20:57:41 GMT)
--------------------------------------------------

Tak. Podobne produkty:
http://www.lat-sontheim.de/produkte/aderendhulse/
http://www.aac-kabelbearbeitung.de/verbrauchsmaterialien/ste...

A tulejkowe Aderendhülsen są zarówno mit jak i ohne Isolierkragen.

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 239
Grading comment
vielen Dank!
Notes to answerer
Asker: "Adernendhuelsen" są zwykle z kołnierzem z tworzywa sztucznego, a w moim przypadku nie ma tego kołnierza http://www.wiresolutions.pl/main/product/62 Czy to także Adernendhuelse?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacek Konopka
2 hrs
  -> thx




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search