rusztowina

German translation: Roststab

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:rusztowina
German translation:Roststab
Entered by: Joanna Łuczka

00:10 Dec 4, 2008
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Polish term or phrase: rusztowina
Element kominka, wykonana z żeliwa
Joanna Łuczka
Poland
Roststab
Explanation:
Propozycja
Rusztowina to część rusztu


przykłady z internetu (do sprawdzenia, możliwe, że okażą się pomocne)
...
kostrukcja, na której posadowiono dużą iloœć rusztowin. Ruszto- ... nych rusztowin . Rusztowiny, ma-. jące postać sztab, wykonane. Fot. 2. Ruszt vibro w Osby ...
termedia.pl/showpdf.php?article_id=2300&filename=Proekologiczne.
...
http://www.kaminofen-shop.de/kaminofenshop/index.php5?modul=...
...
PDF] & - [ Tłumaczenie strony ]Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
weils mehrere Roststäbe 1 nebeneinander angeordnet. sind. Die Roststäbe 1 sind vorzugsweise Gussstäbe. Selbstverständlich kann die Erfindung auch bei wasser ...
...
Rostfeuerung – Wikipedia - [ Tłumaczenie strony ]24. Sept. 2008 ... Die Roststäbe (Kettenglieder) sind beweglich. ... Die Rostgröße ist wegen der auftretenden Biegekräfte auf die Roststäbe begrenzt. ...
de.wikipedia.org/wiki/Rostfeuerung - 33k
...
Kamingrillrost:

Recheckgrillrost für Kamingrills.

Roststäbe können durch öffnen der Arretierung zum reinigen einzeln entnommen werden.

Abmessung:( LxB ) 520mm x 300mm, Rahmenstärke 15mmx15mm
...
...
[DOC] KOCIOŁ STALOWY WODNY CENTRALNEGO OGRZEWANIAFormat pliku: Microsoft Word - Wersja HTML
Ruszt składa się z rusztowin stałych i ruchomych ułożonych na przemian. Rusztowiny stałe wykonane z blachy stalowej mają postać rur o specjalnej konstrukcji ...
www.kotly.com/sklep/tf/dtr_s7wc.doc
Selected response from:

MargaretM
Grading comment
Jeszcze raz dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Roststab
MargaretM
3Rost / Kaminrost/ Gusseisenrost
AndriyRubashnyy


Discussion entries: 1





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Rost / Kaminrost/ Gusseisenrost


Explanation:
im Unterteil des Feuerraums befindet sich ein Gusseisenrost, unter dem sich eine Aschenschublade befindet. In der Tür befindet sich Keramikglas, das einen wunderbaren Blick auf die flackernden Flammen ermöglicht.

http://www.holzverbrenner.de/index.php?id=63

AndriyRubashnyy
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Kolejnym elementem wyliczanki jest ruszt :-)


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Roststab


Explanation:
Propozycja
Rusztowina to część rusztu


przykłady z internetu (do sprawdzenia, możliwe, że okażą się pomocne)
...
kostrukcja, na której posadowiono dużą iloœć rusztowin. Ruszto- ... nych rusztowin . Rusztowiny, ma-. jące postać sztab, wykonane. Fot. 2. Ruszt vibro w Osby ...
termedia.pl/showpdf.php?article_id=2300&filename=Proekologiczne.
...
http://www.kaminofen-shop.de/kaminofenshop/index.php5?modul=...
...
PDF] & - [ Tłumaczenie strony ]Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
weils mehrere Roststäbe 1 nebeneinander angeordnet. sind. Die Roststäbe 1 sind vorzugsweise Gussstäbe. Selbstverständlich kann die Erfindung auch bei wasser ...
...
Rostfeuerung – Wikipedia - [ Tłumaczenie strony ]24. Sept. 2008 ... Die Roststäbe (Kettenglieder) sind beweglich. ... Die Rostgröße ist wegen der auftretenden Biegekräfte auf die Roststäbe begrenzt. ...
de.wikipedia.org/wiki/Rostfeuerung - 33k
...
Kamingrillrost:

Recheckgrillrost für Kamingrills.

Roststäbe können durch öffnen der Arretierung zum reinigen einzeln entnommen werden.

Abmessung:( LxB ) 520mm x 300mm, Rahmenstärke 15mmx15mm
...
...
[DOC] KOCIOŁ STALOWY WODNY CENTRALNEGO OGRZEWANIAFormat pliku: Microsoft Word - Wersja HTML
Ruszt składa się z rusztowin stałych i ruchomych ułożonych na przemian. Rusztowiny stałe wykonane z blachy stalowej mają postać rur o specjalnej konstrukcji ...
www.kotly.com/sklep/tf/dtr_s7wc.doc

MargaretM
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Jeszcze raz dzięki!
Notes to answerer
Asker: Bingo! Dzięki!!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer: Ruszt paleniskowy - element paleniska w piecach i innych urządzeniach grzejnych. Główną częścią jest pokład rusztu z metalowych prętów (__rusztowin__) http://pl.wikipedia.org/wiki/Ruszt
31 mins
  -> Merci!:-)

agree  AndriyRubashnyy
23 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search