kopyto (nie kon!)

German translation: Rundbogen(profile)

21:05 Apr 4, 2005
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Polish term or phrase: kopyto (nie kon!)
Kontekstu niestety nie ma: jest to pozycja z listy patentów zawartych w umowie licencyjnej ("progi aluminiowe, łączniki, profile splywowe, kopyta, listwy aluminiowe, uszczelki z PCV"). Bede wdzieczna za pomoc w mysleniu!
Aleksandra Kwasnik
Germany
German translation:Rundbogen(profile)
Explanation:
jakby to mia³o byæ do okien i drzwi.
Selected response from:

rjz
Grading comment
Dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3mould
Andrzej Mierzejewski
3Rundbogen(profile)
rjz


Discussion entries: 3





  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Rundbogen(profile)


Explanation:
jakby to mia³o byæ do okien i drzwi.

rjz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 78
Grading comment
Dziekuje!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mould


Explanation:
Np. kopyto do budowy (modeli) kad³ubów ³odzi.
Wszelako nie mam pewnoœci. Dopytaj autora umowy.

Kontekstem jest wszystko to, co napisa³aœ miêdzy dwukropkiem a kropk¹. :-)

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2005-04-09 15:03:08 GMT)
--------------------------------------------------

Dopiero teraz (po 4 dniach) zaszczeka³ mój pies Paw³owa i powiedzia³, ¿e chodzi o niemiecki, nie angielski ;-).
Niestety, nie wiem :-(((.

Ale kopyto to raczej wzornik/szablon, wiêc nie wiem, czy odpowiedŸ rjz jest dobra.
Zapyta³bym autora, co on rozumie przez \"kopyto\".

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 38




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search