stacja uzdatniania wody

German translation: Wasseraufbereitungsanlage

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:stacja uzdatniania wody
German translation:Wasseraufbereitungsanlage
Entered by: Lucyna Długołęcka

16:47 Feb 23, 2007
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
Polish term or phrase: stacja uzdatniania wody
"Nowa SUW wykonana zostanie w oparciu o technologię membranową zawierającą następujące układy:"
SUW = Stacja Uzdatniania Wody.
Znalazłam, że to może być Wasseraufbereitungsstation. Ale coś dziwnie rzadki termin, poza tym szukam skrótu. WAS, WABS? Albo jeszcze coś innego?
Lucyna Długołęcka
Poland
Wasseraufbereitungswerk
Explanation:
Wasserayfbereitungsstation to "polskie" tłumaczenie.
NIemcy raczej mówią "Werk"
Selected response from:

Sylwia Lewinska
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Wasseraufbereitungswerk
Sylwia Lewinska
4Wasseraufbereitungsanlage
iceblue


  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Wasseraufbereitungswerk


Explanation:
Wasserayfbereitungsstation to "polskie" tłumaczenie.
NIemcy raczej mówią "Werk"

Sylwia Lewinska
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Łuczka: Niemcy raczej mówią IMHO Wasseraufbereitungsanlage :-)
2 hrs

agree  rjz: jw. u J.Ł
3 hrs

agree  klick
1 day 2 hrs

2 days 13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Wasseraufbereitungsanlage


Explanation:
http://de.wikipedia.org/wiki/Wasseraufbereitungsanlage

iceblue
Austria
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search