r – g

German translation: Arbeitsstunde

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:r – g (roboczogodzina)
German translation:Arbeitsstunde
Entered by: Mariusz Wstawski

19:51 Aug 24, 2007
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
Polish term or phrase: r – g
Montaż prasy wstępnej 8,7 oraz grzanej 8.9 zostanie wykonany przez wykonawcę pod nadzorem przedstawiciela inwestora . Wykonawca dokona rozruchu mechanicznego maszyn i urządzeń wraz z ich regulacją pod nadzorem pracowników inwestora . Wykonawca weźmie udział w rozruchu technologicznym po podpisaniu protokółów odbioru bezusterkowego rozruchu mechanicznego , na określoną ilość r – g . Od chwili podpisania protokółu rozruchu mechanicznego wykonawca udziela inwestorowi gwarancji prawidłowego montażu na okres 12 – miesięcy .

[robotogodzin??]
Mariusz Wstawski
Poland
Arbeitsstunde
Explanation:
r-g = roboczogodzina (nie: robotogodzina)

BTW m-g = maszynogodzina, motogodzina
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Arbeitsstunde
Andrzej Mierzejewski
3Betriebsstunde
c21h23


Discussion entries: 1





  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Arbeitsstunde


Explanation:
r-g = roboczogodzina (nie: robotogodzina)

BTW m-g = maszynogodzina, motogodzina

Andrzej Mierzejewski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziękuję

204 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Betriebsstunde


Explanation:
chyba częściej spotykane w kontekście pracy maszyn....

c21h23




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search