linia sortownicza

German translation: Sortierstraße

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:linia sortownicza
German translation:Sortierstraße
Entered by: Piotr Szukalski

08:49 Mar 16, 2011
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
Polish term or phrase: linia sortownicza
Z góry dziękuję za szybką pomoc.
Piotr Szukalski
Poland
Sortierstraße
Explanation:
j. w.
Selected response from:

Dariusz Rabus
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Sortierstraße
Dariusz Rabus
4Sortieranlage
Marta Mita
3Sortieranlage
Agnieszka Okonska
3Sortieranlage
Wolfgang Jörissen


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Sortieranlage


Explanation:
propzycja

Wolfgang Jörissen
Belize
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Sortieranlage


Explanation:
Bez kontekstu to ciężko, ale spróbuję:

Sortieranlage


    Reference: http://www.christiani.de/product_info.php/products_id/11420
    Reference: http://www.sieben-brechen.de/01980c943c0cb451a/01980c943c0cb...
Agnieszka Okonska
Native speaker of: Native in PolishPolish

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Sortierstraße


Explanation:
j. w.


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&biw=1440&bih=708&q=Sortier...
Dariusz Rabus
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer: Słownikowo czyli przy kompletnym braku kontekstu właściwa odpowiedź.//"Słownikowo" odnosiło się do tłumaczenia bezkontekstowego, a nie do źródła wiedzy o odpowiedniku :-)
42 mins
  -> Nie tylko słownikowo, ale wzięte z praktyki!

1 day 2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Sortieranlage


Explanation:
używane często w kontekście linii produkcyjnych, ochrony środowiska

Marta Mita
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Crannmer: Jeśli zgadzasz się z już wcześniej podaną odpowiedzią, to możesz to wyrazić przy pomocy funkcji agree. Wstawianie trzeciej takiej samej odpowiedzi nie jest celowe. Te dwie pierwsze zdublowały się, bo były wstawione równocześnie, bez wiedzy o tej drugiej.
49 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search