miejsce składania informacji

German translation: Formularabgabestelle

15:53 Apr 20, 2005
Polish to German translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / other
Polish term or phrase: miejsce składania informacji
miejsce składania informacji
jeden z punktów w PIT 11
pod nim jest wpisany: urzad skarbowy, do ktorego adresowana jest informacja
Kinzer
German translation:Formularabgabestelle
Explanation:
bo chodzi o miejsce, w którym nale¿y oddaæ wype³niony formularz PIT.

A pod spodem: "Das zuständige Finanzamt (Empfänger des Formulars).
Tak to kiedy¶ t³umaczy³am w PIT-cie 1
Selected response from:

Alina Brockelt
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Formularabgabestelle
Alina Brockelt
4Informationsabgabestelle
Andrzej Lejman


Discussion entries: 4





  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
miejsce sk³adania informacji
Informationsabgabestelle


Explanation:
propozycja

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
miejsce sk³adania informacji
Formularabgabestelle


Explanation:
bo chodzi o miejsce, w którym nale¿y oddaæ wype³niony formularz PIT.

A pod spodem: "Das zuständige Finanzamt (Empfänger des Formulars).
Tak to kiedy¶ t³umaczy³am w PIT-cie 1

Alina Brockelt
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rjz: Tak jest rozs±dnie. Faktycznie nic innego poniĽej niż US wpisać nie można - Jest to tzw. rubryka nagłówka (A), żeby był taki sam schemat.
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search