druk sejmowy nr ...

German translation: Drucksache

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:druk sejmowy nr ...
German translation:Drucksache
Entered by: szonik1

07:20 Oct 18, 2011
Polish to German translations [PRO]
Law/Patents - Government / Politics / druk sejmowy
Polish term or phrase: druk sejmowy nr ...
Chodzi o taki wyciąg, protokół prac nad daną ustawą, głosowanie, liczba osób za, przeciw itp.
Jak to nazwać?
szonik1
Drucksache
Explanation:
Zobacz link niżej: takie materiały w Niemczech to (Bundestag, Bundesrat)Drucksachen

Jak przetłumaczysz "sejmowy" pozostawiam Twojemu uznaniu :)
Selected response from:

Agnieszka Okonska
Grading comment
Dziękuję obydwu autorom wpisów, w sumie obydwie odpowiedzi są w zasadzie takie same:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Drucksache
Agnieszka Okonska
5Sejm-Drucksache Nr.
rjz


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Drucksache


Explanation:
Zobacz link niżej: takie materiały w Niemczech to (Bundestag, Bundesrat)Drucksachen

Jak przetłumaczysz "sejmowy" pozostawiam Twojemu uznaniu :)


    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Bundestagsdrucksache
Agnieszka Okonska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję obydwu autorom wpisów, w sumie obydwie odpowiedzi są w zasadzie takie same:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  nikodem
7 hrs
  -> dziękuję

agree  Sonja Stankowski
1 day 5 hrs
  -> dziękuję

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Sejm-Drucksache Nr.


Explanation:
lub
Drucksache des Sejms Nr. ...x

rjz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Nie spotyka się częściej formy "des Sejm"? Dziękuję za odpowiedź!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search