TzBfG

German translation: Ustawa o pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy i zatrudnieniu na czas określony

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:TzBfG
German translation:Ustawa o pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy i zatrudnieniu na czas określony

18:15 Nov 26, 2013
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2013-11-30 08:54:11 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


Polish to German translations [PRO]
Law/Patents - Human Resources / Gesetzesabkürzungen
Polish term or phrase: TzBfG
Teilzeit- und Befristungsgesetz

Czy ktos zna tlumaczenie tego slowa? Moze ktos zna tez odpowiedni skrot w jezyku polskim?

DZIEKUJE Z GORY
saMASZ
Poland
Ustawa o pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy i zatrudnieniu na czas określony
Explanation:
Gesetz über Teilzeitarbeit und befristete
Arbeitsverträge - Ustawa o pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy i zatrudnieniu na czas określony

--------------------------------------------------
Note added at   6 godz. (2013-11-27 00:32:21 GMT)
--------------------------------------------------

Przepraszam, poprawiam: Ustawa o pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy i umowach o pracę na czas określony
Selected response from:

Małgorzata Wilczyńska
Poland
Grading comment
serdecznie dziekuje!

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Ustawa o pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy i zatrudnieniu na czas określony
Małgorzata Wilczyńska
3prawo o pracy w niepełnym wymiarze czasu i pracy na czas określony
Kapilek


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prawo o pracy w niepełnym wymiarze czasu i pracy na czas określony


Explanation:
j.w.

Kapilek
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish

31 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Ustawa o pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy i zatrudnieniu na czas określony


Explanation:
Gesetz über Teilzeitarbeit und befristete
Arbeitsverträge - Ustawa o pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy i zatrudnieniu na czas określony

--------------------------------------------------
Note added at   6 godz. (2013-11-27 00:32:21 GMT)
--------------------------------------------------

Przepraszam, poprawiam: Ustawa o pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy i umowach o pracę na czas określony

Example sentence(s):
  • Umowę o pracę zawiera się na czas nie określony, na czas określony lub na czas wykonania określonej pracy.
  • w przypadku pracownika zatrudnionego w niepełnym wymiarze czasu pracy wysokość tego wynagrodzenia ustala się proporcjonalnie do tego wymiaru czasu pracy

    Reference: http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU19740240141
Małgorzata Wilczyńska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
serdecznie dziekuje!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sonja Stankowski
14 hrs
  -> dziękuję




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search