umowa przyrzeczona aktem notarialnym

German translation: Hauptvertrag

12:05 Mar 4, 2008
Polish to German translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Polish term or phrase: umowa przyrzeczona aktem notarialnym
Strona sprzedająca oświadcza, że zobowiązuje się do umowy przyrzeczonej niniejszy aktem
notarialnym przedłożyć:
a/ dokumenty, o których mowa w ust. II lit. x - y niniejszego paragrafu,
b/ zaświadczenie wydane przez właściwy organ, z którego wynikać będzie, iż dla opisanej wyżej nieruchomości nie ma aktualnie obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego,
klick
Poland
German translation:Hauptvertrag
Explanation:
der in dieser notariellen Urkunde vereinbarte Hauptvertrag

Twoja umowa to z pewnością umowa przedwstępna, ona reguluje warunki zawarcia umowy ostatecznej czyli przyrzeczonej, czyli że np. należy przedłożyć odpowiednie dokumenty. Obie umowy mogą, wzgl. muszą być zawarte notarialnie.
Vorvertrag/Hauptvertrag
Selected response from:

Urszula Kołodziej
Grading comment
dzięki serdeczne, wlaśnie tak! Mam przedwstępną.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Vertrag beglaubigt mit notariellem Akt
Michał Łypaczewski
4Hauptvertrag
Urszula Kołodziej
3notariell beurkundeter Vertrag
kocur


Discussion entries: 2





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Vertrag beglaubigt mit notariellem Akt


Explanation:
j. w.

Michał Łypaczewski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  rjz: wenn schon.. so notarielle Beglaubigung /Urkunde
2684 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
notariell beurkundeter Vertrag


Explanation:
:)

kocur

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Hauptvertrag


Explanation:
der in dieser notariellen Urkunde vereinbarte Hauptvertrag

Twoja umowa to z pewnością umowa przedwstępna, ona reguluje warunki zawarcia umowy ostatecznej czyli przyrzeczonej, czyli że np. należy przedłożyć odpowiednie dokumenty. Obie umowy mogą, wzgl. muszą być zawarte notarialnie.
Vorvertrag/Hauptvertrag

Urszula Kołodziej
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 28
Grading comment
dzięki serdeczne, wlaśnie tak! Mam przedwstępną.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search