adres ma skutek w postępowaniu spornym

German translation: die Anschrift/Adresse ist (rechts)wirksam auch im Streitverfahren

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:adres ma skutek w postępowaniu spornym
German translation:die Anschrift/Adresse ist (rechts)wirksam auch im Streitverfahren
Entered by: Peter Kissik

22:24 May 31, 2009
Polish to German translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Polish term or phrase: adres ma skutek w postępowaniu spornym
Strony ustalają, że adresami stron dla doręczeń są adresy wskazane w umowie, a wysłanie pisma poleconego ma pomiędzy stronami skutek doręczenia. Podany adres ma także skutek w postępowaniu spornym.

die angegebene Anschrift hat auch die Wirkung im Streitverfahren???

dziękuję
AgaMagda
die angegebene Anschrift/Adresse ist (rechts)wirksam auch im Streitverfahren
Explanation:
... zum Beispiel so.
Selected response from:

Peter Kissik
Germany
Grading comment
dziękuję bardzo obojgu Odpowiadającym :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4die angegebene Anschrift/Adresse ist (rechts)wirksam auch im Streitverfahren
Peter Kissik
4gilt für
Urszula Kołodziej


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gilt für


Explanation:
die Anschrift gilt auch für das streitige Verfahren

Urszula Kołodziej
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 28

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
die angegebene Anschrift/Adresse ist (rechts)wirksam auch im Streitverfahren


Explanation:
... zum Beispiel so.

Peter Kissik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 51
Grading comment
dziękuję bardzo obojgu Odpowiadającym :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search