czynności sądowe i pozasądowe

German translation: gerichtliche und außergerichtliche Tätigkeiten

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:czynności sądowe i pozasądowe
German translation:gerichtliche und außergerichtliche Tätigkeiten
Entered by: eviaan

10:09 Mar 18, 2013
Polish to German translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Polish term or phrase: czynności sądowe i pozasądowe
Niestety, nie moge znalezc niemickich odpowiednikow.
Kontext: "Czynności pozasądowe to przede wszystkim zawieranie i rozwiązywanie umów, w tym także umów o pracę, czyli mówiąc ogólnie reprezentowanie przedsiębiorcy wobec osób trzecich. Do czynności pozasądowych można również zaliczyć prowadzenie wewnętrznych spraw przedsiębiorcy.Z kolei, czynności sądowe to przykładowo - wnoszenie pozwu, ustanowienie pełnomocnictw procesowych, zawieranie ugody w procesie." (http://spg.lexisnexis.pl/aktualnosc/co-to-jest-prokura).

dziekuje za pomoc!
eviaan
gerichtliche und außergerichtliche Tätigkeiten
Explanation:
Patrz poniższy link.
Selected response from:

Arkadiusz Kozłowski
Grading comment
dziekuje, az wstyd sie pytac bylo. Ich glaub, ich stand an diesem Tag aufm Schlauch...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2gerichtliche und außergerichtliche Tätigkeiten
Arkadiusz Kozłowski
4 +1gerichtliche und außergerichtliche Geschäfte
Olaniza


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
gerichtliche und außergerichtliche Geschäfte


Explanation:
tak bym to ujęła

Olaniza
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Renata Lapinska
5 hrs
  -> dziękuję

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
gerichtliche und außergerichtliche Tätigkeiten


Explanation:
Patrz poniższy link.


    Reference: http://www.xn--prfungsrecht-elb.com/aussergerichtliche_geric...
Arkadiusz Kozłowski
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dziekuje, az wstyd sie pytac bylo. Ich glaub, ich stand an diesem Tag aufm Schlauch...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eva Stoppa: Albo -Aktivitäten.
25 mins

agree  Tamod
5 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search