PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

Internetowa giełda długów

German translation: Online-Forderungsbörse

10:09 Jul 21, 2017
Polish to German translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s) / PEŁNOMOCNICTWO
Polish term or phrase: Internetowa giełda długów
...usuwanie wierzytelności objętych działaniami windykacyjnymi na internetowej giełdzie długów.

Z gory serdecznie dziekuje.
Andrea Hahn
Germany
German translation:Online-Forderungsbörse
Explanation:
Forderungsbörse Atlas Inkasso Ltd. & Co. KG
atlasinkasso.de/fb/
Herzlich willkommen zur Forderungsbörse von Atlas Inkasso Ltd. & Co. KG

Online-Forderungsbörse Debitos - Legal Tribune Online
www.lto.de/.../j/online-forderungsboerse-debitos-interview-...
20.01.2014 - Auf der Online-Forderungsbörse Debitos können Forderungsinhaber ihre offenen Forderungen verkaufen.

i wiele innych:
https://www.google.de/search?safe=off&biw=1293&bih=752&q=For...

Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Bardzo dziękuję za odpowiedź.
Określenie Forderungsbörse jest bardziej zrozumiałe dla niemieckiego czytelnika (zleceniodawcy).
Dziękuję również za inne propozycje.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Online-Forderungsbörse
Crannmer
3eine Schuldbörse im Internet
Andrzej Mierzejewski


  

Answers


59 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
internetowa giełda długów
eine Schuldbörse im Internet


Explanation:
Tak bym proponował. Zdaje się, że w języku niemieckim takie określenie nie istnieje.

Przy czym możliwe, że chodzi o tę firmę: https://www.dlugi.info/ , która w stosunku do samej siebie używa określenia Internetowa Giełda Długów - z wielkimi literami.


Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Online-Forderungsbörse


Explanation:
Forderungsbörse Atlas Inkasso Ltd. & Co. KG
atlasinkasso.de/fb/
Herzlich willkommen zur Forderungsbörse von Atlas Inkasso Ltd. & Co. KG

Online-Forderungsbörse Debitos - Legal Tribune Online
www.lto.de/.../j/online-forderungsboerse-debitos-interview-...
20.01.2014 - Auf der Online-Forderungsbörse Debitos können Forderungsinhaber ihre offenen Forderungen verkaufen.

i wiele innych:
https://www.google.de/search?safe=off&biw=1293&bih=752&q=For...



Crannmer
PRO pts in category: 36
Grading comment
Bardzo dziękuję za odpowiedź.
Określenie Forderungsbörse jest bardziej zrozumiałe dla niemieckiego czytelnika (zleceniodawcy).
Dziękuję również za inne propozycje.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search