zapewnienie obslugi kontaktow miedzynarodowych

German translation: (organisatorische) Betreuung von internationalen Kontakten;Gewährleistung der Pflege von internationalen Kontakten

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:zapewnienie obslugi kontaktow miedzynarodowych
German translation:(organisatorische) Betreuung von internationalen Kontakten;Gewährleistung der Pflege von internationalen Kontakten
Entered by: Daisy7

09:13 Apr 25, 2005
Polish to German translations [PRO]
Law (general)
Polish term or phrase: zapewnienie obslugi kontaktow miedzynarodowych
zadania departamentu organizacyno-administracyjnego to w szczegolnosci:
- zapewnienie obsługi organizacyjnej
- zapewnienie obslugi kontaktow miedzynarodowych
- zapewnienie obslugi komisji powolywanych przez urząd

Organisation bezuglich internationale Kontakte?
Leistungen im Bereich internationaler Kontakte?
Daisy7
(organisatorische) Betreuung von internationalen Kontakten
Explanation:
-
Selected response from:

Aleksandra Kwasnik
Germany
Grading comment
dziekuje wsz.b.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2(organisatorische) Betreuung von internationalen Kontakten
Aleksandra Kwasnik
4Gewährleistung der Pflege von internationalen Kontakten
Radson
3Ausbau und Pflege internationaler Kontakte
Alicja Butkiewicz-Hübscher


Discussion entries: 2





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Ausbau und Pflege internationaler Kontakte


Explanation:
moze tak

Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 96

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Gewährleistung der Pflege von internationalen Kontakten


Explanation:
event. "... internationaler Kontaktpflege" choc nie jest to calkowicie logiczne aczkolwiek ogolnie przyjete wyrazenie.


    Reference: http://www.google.de/search?hl=de&q=%22internationale+Kontak...
Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 40

31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
(organisatorische) Betreuung von internationalen Kontakten


Explanation:
-

Aleksandra Kwasnik
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32
Grading comment
dziekuje wsz.b.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rjz: i. Beziehungen byłoby rozwi±zaniem bardziej typowym
8 mins
  -> Zgadzam sie, zastanawialam sie nad Beziehungen, ale pomyslalam sobie, ze zabrzmialoby to zbyt polityczno-dyplomatycznie-oficjalnie.

agree  Anna Bittner
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search