podrubryka księgi wieczystej

German translation: Unterrubrik im Grundbuch

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:podrubryka księgi wieczystej
German translation:Unterrubrik im Grundbuch
Entered by: Jacek Zukowski

19:51 Apr 27, 2006
Polish to German translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Polish term or phrase: podrubryka księgi wieczystej
księgi wieczyste
Jacek Jasiński
Unterrubrik
Explanation:
tak poprzez analogię - Rubrik im Grundbuch, to dalej będzie Unterrubrik.

Szczegółowe wyjaśnienie wymagałoby przedstawienia polskiego systemu prowadzenia ksiąg wieczystych w formie elektronicznej zgodnie z odnośnym rozporządzeniem z 2003 roku.
Selected response from:

Jacek Zukowski
Poland
Grading comment
Dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Unterrubrik
Jacek Zukowski
2Grundbuchblatt
kocur


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Grundbuchblatt


Explanation:
??O to moze chodzi..

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2006-04-27 20:11:53 GMT)
--------------------------------------------------

Die zum Grundbuch eingereichten Urkunden und Verfügungen des Grundbuchamtes werden in Grundbuchakten zusammengefasst; für jedes selbständige Grundstück wird ein gesondertes Grundbuchblatt angelegt. Es erhält eine laufende Nummer und wird mit anderen Grundbuchblättern des gleichen Bezirks in einem Band zusammengefasst.

kocur
PRO pts in category: 16

4 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Unterrubrik


Explanation:
tak poprzez analogię - Rubrik im Grundbuch, to dalej będzie Unterrubrik.

Szczegółowe wyjaśnienie wymagałoby przedstawienia polskiego systemu prowadzenia ksiąg wieczystych w formie elektronicznej zgodnie z odnośnym rozporządzeniem z 2003 roku.

Jacek Zukowski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 30
Grading comment
Dzięki :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search