Zakład Cmentarzy Komunalnych

German translation: Zakład Cmentarzy Komunalnych (Betrieb Kommunale Friedhöfe)

17:15 Dec 10, 2007
Polish to German translations [PRO]
Law (general) / zaświadczenie
Polish term or phrase: Zakład Cmentarzy Komunalnych
Zakład Cmentarzy Komunalnych
Zakład Budżetowy

[na pieczątce]
Mariusz Wstawski
Poland
German translation:Zakład Cmentarzy Komunalnych (Betrieb Kommunale Friedhöfe)
Explanation:
Zakład Cmentarzy Komunalnych (zu deutsch Betrieb Kommunale Friedhöfe)


--------------------------------------------------
Note added at 3 Stunden (2007-12-10 20:50:31 GMT)
--------------------------------------------------

Zaklady budzetowe landow to Landesbetriebe. Takich zakladow cmentarzy jest sporo

http://www.google.de/search?hl=de&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=...

Tylko, ze w tym przypadku "Landes-" trzeba usunac, co znacznie pogarsza ilosc trafien ;-)
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
dziękuję za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Zakład Cmentarzy Komunalnych (Betrieb Kommunale Friedhöfe)
Crannmer
3Kommunale Friedhofsverwaltung
Wolfgang Jörissen


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Kommunale Friedhofsverwaltung


Explanation:
moja propozycja

Wolfgang Jörissen
Belize
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 60

50 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Zakład Cmentarzy Komunalnych (Betrieb Kommunale Friedhöfe)


Explanation:
Zakład Cmentarzy Komunalnych (zu deutsch Betrieb Kommunale Friedhöfe)


--------------------------------------------------
Note added at 3 Stunden (2007-12-10 20:50:31 GMT)
--------------------------------------------------

Zaklady budzetowe landow to Landesbetriebe. Takich zakladow cmentarzy jest sporo

http://www.google.de/search?hl=de&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=...

Tylko, ze w tym przypadku "Landes-" trzeba usunac, co znacznie pogarsza ilosc trafien ;-)

Crannmer
PRO pts in category: 115
Grading comment
dziękuję za pomoc




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search